Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vhanja skrev (2 timer siden):

Det ble kjapp løsning i dag. Stakk innom Helgø Meny på vei hjem og kjøpte en hel kylling fra varmdisken og en boks med deres ferdige urtepoteter. Tok med meg en pose salat også som vi hadde til.

Kylling ja, den er jo på tilbud nå på meny også. Iallefall her. Det er godt. Kanskje det blir kylling og salat på meg i morgen? 

Annonse

påskelilje skrev (47 minutter siden):

Hadde fersk sei i ildfast form sammen med kålrot, gulrot, selleri, pastinakk, løk, persille og en skvett fløte. Og kokte poteter. Mmmm!!!!

Rotgrønnsaker trenger jo veldig lang tid, mens fisk går i oppløsning om den varmes for lenge, hvordan gjør du det?

påskelilje
Ekstra skrev (36 minutter siden):

Rotgrønnsaker trenger jo veldig lang tid, mens fisk går i oppløsning om den varmes for lenge, hvordan gjør du det?

Jeg la fisken på toppen først. Hadde olje og salt+pepper på. Etter ca 20 min tok jeg ut formen og vendte det litt rundt, slik at kraften kom på fisken og. Gjentok det en gang eller to til. Fisken gikk litt i småbiter, men ble absolutt ikke vassen. Hadde ovnen på 200 grader, hadde forma inni der i ca 50 min. Laget det til foreldrene mine. Min far var kjempeskeptisk, men begge to likte det virkelig, og spiste to store porsjoner 😄

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...