Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Soleil70
Skrevet

Omelett med løk, ost, skinke og avokado 

stjernestøv
Skrevet

Samme som i går, pølse og potetmos. 

Lillemus
Skrevet

Som vanlig, kjøleskapsgrøt med granola og blåbær, fungerer fint før jeg skal på ridekurs. :) 

Skrevet

Her blir det også det samme som i går, koteletter i form med grønnsaker. Vi hadde nok til to runder så da ble det det. :) 

Dinolina
Skrevet

kyllingfilet med ris og salat.

Soleil70
Skrevet

I dag har jeg bursdag, så det ble solskinnsbolle til frokost, gulrotkake til lunsj og trolig gulrotkake til middag 🙈

Skrevet

Lettvint i dag, tomatsuppe med makaroni, grønnsaker, egg og pølsebiter.  Loff ved siden av.

Dinolina
Skrevet

Koteletter i brun saus, med poteter og grønnsaker. 

Skrevet

I dag skal vi bruke opp det vi har i kjøleskap og fryser.

Så vi har kjøpt laksestykker og skal ha det med grønnsaker vi har igjen (shalottløk, aspargesbønner og asparges) og pommes frites vi har i fryseren (lager i airfryer så blir det ikke så usunt som fritert) med en liten rømmeklatt til.

Skrevet

Ørret i dag.. 

Tror smaksløkene mine har godt av ei uke på Tenerife nå, så det kan bli litt paella også😅

stjernestøv
Skrevet

Kylling, salat og cottege chees. 

Skrevet

Var Fiskegrateng her. Er veldig lei av den, så spiste en liten porsjon. 

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg har helt mistet matlysten. Det eneste jeg har lyst på er noe flytende. Jeg fikk tatt min første tur ut på ei uke for å kjøpe blomkål. Jeg skal lage blomkålsuppe nå. 

hattifnattus
Skrevet

Ungarsk potet og kålsuppe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...