Vhanja Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni I dag blir det restemiddag. Så blir burger (uten burgerbrød) med peppertomat, småpoteter i airfryer med salsa og rømme. Litt Tex-Mex burger. 0 Siter
cappella33 Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni I dag skal jeg ha stekt sei- m løk og kremet spinat. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Vi skal grille for ørtende gang denne uka, men fra i morgen blir det inneværende igjen. I dag blir det grillede skiver av høyrygg med potetsalat og grønt til. 😋 0 Siter
påskelilje Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Vi skal ha hjemmelaget blomkålsuppe og hjemmelaget rundstykker 💚 0 Siter
Glitter Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Marye skrev (2 timer siden): Får kalvefrikasse på sykehuset Håper det går bra med deg. ❤️ 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni I dag blir det hjemmelaget fiskegrateng med brokkoli og gulrot til. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni påskelilje skrev (På 14.6.2025 den 19.33): Kokt torsk er noe av det beste jeg vet! 3/4 dl salt per liter vann. Ha stykkene oppi vannet når det koker, og så skal det bare syde noen få minutter inntil beina løsner. Tilbehør: kokte poteter, erter, gulrøtter, smeltet smør med persille + sterk sennep. Mmmmmm! Det ble torsk i dag og ja det smakte godt, men det var jo pga ertepurre og baconbitene Torsk i seg selv smaker lite. Synes sei er mye bedre, men skal lage torsk oftere, da samboer likte det. Jeg gjør hva jeg kan for å få han til å spise mer forskjellig type fisk : ) Ikke bare laks. 2 Siter
cappella33 Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Mekket sammen rester til en skinkepai- m hvitløks dressing. 0 Siter
Ekstra Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni I dag ble det ovnsbakt laks, brokkolisalat og ris. Det hjelper å ha studentene hjemme 😅 0 Siter
Thebutterfly Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni I dag ble det Toro risengrynsgrøt med kanel og sukker 🥰 1 Siter
cappella33 Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Sen middag på meg i dag. Burger-med bacon og chips. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Var ute og spiste i dag med en gruppe damer og sannelig ble det ikke grillet laks i dag også... 😋 0 Siter
påskelilje Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Rester av rømmegrøt og spekemat, og så to små skiver med rekesalat 😅 0 Siter
erik123 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Det blir makrell med ribbefett og rosenkål og brun saus. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni En skive med lett majones ost og kyllingpålegg. litt peanøtter og hvit dame til dessert siden jeg har bursdag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.