Soleil70 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Vhanja skrev (43 minutter siden): Fullkornspasta med kjøttsaus Samme her, det er en gjenganger 😊 0 Siter
Vhanja Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Soleil70 skrev (15 minutter siden): Samme her, det er en gjenganger 😊 Her også, blir aldri lei. 😁 0 Siter
Stikkelsbær Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Rømmegrøt fra Fjordland. Koster 20,- på Spar nå 0 Siter
Glitter Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni I dag blir det take away, fritert svinesteik med ris og sursøt saus. I morgen blir det etter planen lapskaus med pølser i. Og når den er spist blir det chicken tandori med kylling, halvparten ris og halvparten blomkålris. Da er resten av uken dekt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni spiste en skive jeg fikk vondt i magen av, veldig tungt brød. Sikkert for mye fiber sa chatgpt. 0 Siter
cappella33 Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Fiskepudding- hvitkarri saus og potet og grønnsaker. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Vi skal ut og spise steinovnsbakt pizza. Har nettopp kommet hjem etter å ha bisatt min far og er utgrått og sliten og orker ikke lage mat. Det ble en fin bisettelse da, helt i hans ånd, tror jeg. 🥰 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Lillemus skrev (5 minutter siden): Vi skal ut og spise steinovnsbakt pizza. Har nettopp kommet hjem etter å ha bisatt min far og er utgrått og sliten og orker ikke lage mat. Det ble en fin bisettelse da, helt i hans ånd, tror jeg. 🥰 Varme tanker til deg og kondolerer ❤️ 1 Siter
Lillemus Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni stjernestøv skrev (3 minutter siden): Varme tanker til deg og kondolerer ❤️ Tusen takk. ❤️ 1 Siter
Dorthe Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Lillemus skrev (2 timer siden): Vi skal ut og spise steinovnsbakt pizza. Har nettopp kommet hjem etter å ha bisatt min far og er utgrått og sliten og orker ikke lage mat. Det ble en fin bisettelse da, helt i hans ånd, tror jeg. 🥰 Kondolerer Lillemus ❤️. Det blir så tomt når noen av foreldre dør. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.