Lillemus Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Dorthe skrev (45 minutter siden): Kondolerer Lillemus ❤️. Det blir så tomt når noen av foreldre dør. Takk, ja nå tilhører jeg eldste generasjon, om vi ser bort fra tanter og onkler. Rart å tenke på. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Det blir veldig mye grilling her for tiden, når det er vær til det. Grillet i går og grillet i dag. Koteletter og Coop sin Beefy burger. Spiser den uten burgerbrød. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Lillemus skrev (2 timer siden): Vi skal ut og spise steinovnsbakt pizza. Har nettopp kommet hjem etter å ha bisatt min far og er utgrått og sliten og orker ikke lage mat. Det ble en fin bisettelse da, helt i hans ånd, tror jeg. 🥰 Kondolerer ❤️ 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Nicklusheletida skrev (25 minutter siden): Kondolerer ❤️ Takk. ❤️ 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Vi grillet I kveld også. Prøver å utnytte sommeren og det fine været maksimalt 0 Siter
Vhanja Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Lillemus skrev (På 20.6.2025 den 15.53): Vi skal ut og spise steinovnsbakt pizza. Har nettopp kommet hjem etter å ha bisatt min far og er utgrått og sliten og orker ikke lage mat. Det ble en fin bisettelse da, helt i hans ånd, tror jeg. 🥰 Kondolerer så mye ❤️ 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Vhanja skrev (20 minutter siden): Kondolerer så mye ❤️ Takk ❤️ 0 Siter
Vendi Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Lillemus skrev (På 20.6.2025 den 15.53): Vi skal ut og spise steinovnsbakt pizza. Har nettopp kommet hjem etter å ha bisatt min far og er utgrått og sliten og orker ikke lage mat. Det ble en fin bisettelse da, helt i hans ånd, tror jeg. 🥰 Kondolerer, Lillemus ❤️ 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Vendi skrev (7 minutter siden): Kondolerer, Lillemus ❤️ Takk ❤️ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni I dag blir det vegetarburger, tror jeg sløyfer brødet og tar litt potetsalat til. 0 Siter
Vhanja Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni I går og i dag ble det lett sommermiddag - Pølse i lompe med sprøstekt lompe. Samboer hadde potetsalat til, jeg hadde egg & baconsalat. Vi kjøpte gode, smakfulle pølser fra Jacobs. Har èn igjen og den skal vi bruke og ha oppi pytt i panne i morgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.