Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fullkornspasta med kjøttsaus

Videoannonse
Annonse
Soleil70
Skrevet

Sjokolade-scones 🙈

Er syk, så da ble det sånn. 

Lillemus
Skrevet

Fullkornsmakaroni, svenske kjøttboller og spaghettisaus. 

påskelilje
Skrevet

Jeg er på ferie på nordvestlandet sammen med sønnen og foreldrene mine,  og i dag spiste vi middag på en restaurant laaaaaangt uti havgapet! Ovnsbakt torsk med poteter og grønnsaker,  og det var helt nydelig!

cappella33
Skrevet

Sommerkoteletter-potetsalat. Jordbær i vaniljesaus dessert.

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Fjordlands kjøttkaker med poteter. Meh 

Lillemus
Skrevet

Reker og loff igjen. Sånn er det når mannen insisterte på å kjøpe 5 kg... Har veldig lyst på jordbær med fløte til dessert. 😋

Glitter
Skrevet

Lurer på om det blir pølse med brød med potetsalat. Hvis ikke blir det frityrstekt svinefilet med ris og grønnsaker. 

Ingen av delene så veldig sunt. Men det kommer seg gradvis dette med maten. Har fått så dårlige vaner. Tar tid å endre de tilbake igjen. 

Skrevet

Sommerkoteletter salat og tsatsiki.

Soleil70
Skrevet (endret)

Stekt egg og et grovt rundstykke 

Endret av Soleil70
Skrivefeil
Skrevet

Spiste et ferdiggrillet kyllinglår. Salat og rester av potetmos. Måtte kjøpe to grilla kyllinglår, så det andre blir vel i morra med ettellerannet ved siden. Tok 1/2 øl til, det var supergodt, for jeg hadde gått til butikken 😀

Nicklusheletida
Skrevet

Hele denne uka har vi bare prøvd å tømme kjøleskapet før vi drar på ferie. Det var mye forskjellig der etter forrige helgs Tapas.  I dag tror jeg det blir en omelett hvor jeg tar oppi litt forskjellige rester. 

stjernestøv
Skrevet

karbonader. 

Babette
Skrevet

Prøvde en ny oppskrift i dag.

En squash høvles opp på "mandolin" i lange, tynne strimler. Dette stekes et par minutter i panna før det tilsettes kremfløte, så koker alt et par minutter til, og det smakes til med salt, pepper og basilikum og tilsettes rikelig med revet parmesan. Samtidig kokes pasta (vi brukte penne), og tynne skiver parmaskinke stekes i stekovnen så den blir sprø.

Bland kokt pasta med squash/fløte-blandingen, knekk de sprøstekte skivene med parmaskinke opp i biter og server ved siden av.

Skrevet

Chorizopølse og potetsalat.
Jeg er i en periode hvor jeg er lei av å lage mat så lager kjapp middag.

stjernestøv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men det er skinke på grandisen. Er ikke du vegetarianer?

Anonymkode: 080ee...16b

nei det er jeg ikke, var med kjøttdeig og løk. De har grandis med bare ost og, mannen min er vegetarianer så jeg spiser noen ganger vegetarmat. 

Endret av stjernestøv
Worriesome Plenty 2
Skrevet

Har spist spaghetti før i dag. Nå har jeg en frossenpizza i ovnen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...