påskelilje Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni I kveld blir det krabber etter st.hansbålet! Årets første krabbekveld! Gleder meg! 0 Siter
Babette Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Laks, som først lå en stund i en marinade av soyasaus, appelsinjuice og flytende honning, deretter stekt i airfryer. Tilbehør: Kokte nypoteter, nykål stekt i båter i panne, agurksalat, rømme og rikelig med frisk dill. 1 Siter
påskelilje Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Babette skrev (5 timer siden): Laks, som først lå en stund i en marinade av soyasaus, appelsinjuice og flytende honning, deretter stekt i airfryer. Tilbehør: Kokte nypoteter, nykål stekt i båter i panne, agurksalat, rømme og rikelig med frisk dill. Det høres vidunderlig ut!!! 1 Siter
frosken Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni stjernestøv skrev (På 18.6.2025 den 15.22): En skive med lett majones ost og kyllingpålegg. litt peanøtter og hvit dame til dessert siden jeg har bursdag. Litt forsinket: Gratulerer med dagen:-) 0 Siter
bibben Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Lillemus skrev (På 20.6.2025 den 15.53): Vi skal ut og spise steinovnsbakt pizza. Har nettopp kommet hjem etter å ha bisatt min far og er utgrått og sliten og orker ikke lage mat. Det ble en fin bisettelse da, helt i hans ånd, tror jeg. 🥰 Kondolerer Lillemus🌿 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni frosken skrev (8 timer siden): Litt forsinket: Gratulerer med dagen:-) Takk for det 0 Siter
påskelilje Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Lillemus skrev (På 20.6.2025 den 15.53): Vi skal ut og spise steinovnsbakt pizza. Har nettopp kommet hjem etter å ha bisatt min far og er utgrått og sliten og orker ikke lage mat. Det ble en fin bisettelse da, helt i hans ånd, tror jeg. 🥰 Leit å høre om din far ❤️ Gruer meg til mine er borte. De er 84 og snart 88 nå. 0 Siter
påskelilje Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Lillemus skrev (På 20.6.2025 den 18.50): Takk, ja nå tilhører jeg eldste generasjon, om vi ser bort fra tanter og onkler. Rart å tenke på. ❤️ 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni bibben skrev (5 timer siden): Kondolerer Lillemus🌿 Takk ❤️ påskelilje skrev (1 time siden): Leit å høre om din far ❤️ Gruer meg til mine er borte. De er 84 og snart 88 nå. Ja, det blir en ny fase i livet når man plutselig er eldste generasjon. påskelilje skrev (1 time siden): ❤️ 1 Siter
Lillemus Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni I dag blir det rømmegrøt, ble inspirert av @stjernestøv i går (?). 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Lillemus skrev (37 minutter siden): I dag blir det rømmegrøt, ble inspirert av @stjernestøv i går (?). Godt det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Det ble en muffins og en stor sjokoladeplate, oops. Anonymkode: 734f4...c7a 0 Siter
Kayia Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni stjernestøv skrev (På 18.6.2025 den 15.22): En skive med lett majones ost og kyllingpålegg. litt peanøtter og hvit dame til dessert siden jeg har bursdag. Gratulerer så masse med dagen Stjernestøv 🤩🥳🌸 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.