Glitter Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å, nå ble jeg sulten! Bare burgeren eller meny? Er på slanker'n og er utrolig sulten! 🍟🍔 Anonymkode: 2d37f...388 Meny. Er på slankeren jeg også, men gav visst litt f i dag. 😛 Hele uken har det sklidd helt ut så har gått opp I vekt. 0 Siter
Vhanja Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni I dag ble det Toro Mexicansk gryte, pimpet opp med ekstra mais og chilibønner, samt ekstra krydderier. Servert med salsa, rømme og chilinachos. Var bare jeg som hadde salsa og rømme, brukte restene fra forrige tacomiddag. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Glitter skrev (2 timer siden): Kondolerer ❤️ Takk ❤️ 0 Siter
cappella33 Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Soleil70 skrev (3 timer siden): Kjempe-Toro? 🤗 Ja blir det i dag 0 Siter
cappella33 Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Vhanja skrev (1 time siden): I dag ble det Toro Mexicansk gryte, pimpet opp med ekstra mais og chilibønner, samt ekstra krydderier. Servert med salsa, rømme og chilinachos. Var bare jeg som hadde salsa og rømme, brukte restene fra forrige tacomiddag. Nydelig med salsa og rømme. 0 Siter
Vhanja Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni cappella33 skrev (12 minutter siden): Nydelig med salsa og rømme. Ja, er det. Og så scoop hele gryteretten opp med nachoen. Skikkelig fredagsmiddag! 0 Siter
morsan Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Lillemus skrev (På 20.6.2025 den 15.53): Vi skal ut og spise steinovnsbakt pizza. Har nettopp kommet hjem etter å ha bisatt min far og er utgrått og sliten og orker ikke lage mat. Det ble en fin bisettelse da, helt i hans ånd, tror jeg. 🥰 Kondolerer, Lillemus ❤️ 0 Siter
morsan Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni I dag grillet vi. Lenge siden sist - vært mye annet som har skjedd 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni morsan skrev (10 timer siden): Kondolerer, Lillemus ❤️ Takk ❤️ 0 Siter
Vhanja Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni I dag skal vi ha ordentlig biffmiddag. Ytrefilet med asparges, småpoteter i airfryer og peppersaus. Gleder meg! 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Vi skal hente noen møbler og bl.a. få en treseters sofa opp en smal loftstrapp, så i dag blir det veldig enkelt. Pizzabakeren. 0 Siter
emilie321 Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Vet ikke hva jeg får til middag i dag, men noe godt blir det nok. Det blir iallefall en 3 retters middag. Skal i stort bryllup 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni emilie321 skrev (50 minutter siden): Vet ikke hva jeg får til middag i dag, men noe godt blir det nok. Det blir iallefall en 3 retters middag. Skal i stort bryllup Så spennende, håper du koser deg 0 Siter
emilie321 Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni stjernestøv skrev (1 time siden): Så spennende, håper du koser deg Ja, gru/gleder meg. Det kommer 80 stykker, så det blir en del ukjente. Skal prøve å kose meg så godt som mulig😊 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni emilie321 skrev (8 minutter siden): Ja, gru/gleder meg. Det kommer 80 stykker, så det blir en del ukjente. Skal prøve å kose meg så godt som mulig😊 wow det er mange, jeg og var i et sånt sort et men måtte bare gå og det er mange år siden. var så dårlig da men masse lykke til 0 Siter
emilie321 Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni stjernestøv skrev (25 minutter siden): wow det er mange, jeg og var i et sånt sort et men måtte bare gå og det er mange år siden. var så dårlig da men masse lykke til Tusen takk 😊 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.