Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å, nå ble jeg sulten! Bare burgeren eller meny? Er på slanker'n og er utrolig sulten! 🍟🍔

Anonymkode: 2d37f...388

Meny. 

Er på slankeren jeg også, men gav visst litt f i dag. 😛 Hele uken har det sklidd helt ut så har gått opp I vekt. 

Skrevet

I dag ble det Toro Mexicansk gryte, pimpet opp med ekstra mais og chilibønner, samt ekstra krydderier. Servert med salsa, rømme og chilinachos.

Var bare jeg som hadde salsa og rømme, brukte restene fra forrige tacomiddag.

Lillemus
Skrevet
Glitter skrev (2 timer siden):

Kondolerer ❤️ 

Takk ❤️

Nicklusheletida
Skrevet

Kylling asian

cappella33
Skrevet
Soleil70 skrev (3 timer siden):

Kjempe-Toro? 🤗

Ja blir det i dag :)

cappella33
Skrevet
Vhanja skrev (1 time siden):

I dag ble det Toro Mexicansk gryte, pimpet opp med ekstra mais og chilibønner, samt ekstra krydderier. Servert med salsa, rømme og chilinachos.

Var bare jeg som hadde salsa og rømme, brukte restene fra forrige tacomiddag.

Nydelig med salsa og rømme.

Skrevet
cappella33 skrev (12 minutter siden):

Nydelig med salsa og rømme.

Ja, er det. Og så scoop hele gryteretten opp med nachoen. Skikkelig fredagsmiddag!

Skrevet

I dag har vi spist pølse og lompe og potetsalat.

AnonymBruker
Skrevet

Gyros 

Anonymkode: e0c0d...f33

Skrevet
Lillemus skrev (På 20.6.2025 den 15.53):

Vi skal ut og spise steinovnsbakt pizza. Har nettopp kommet hjem etter å ha bisatt min far og er utgrått og sliten og orker ikke lage mat. Det ble en fin bisettelse da, helt i hans ånd, tror jeg. 🥰

Kondolerer, Lillemus ❤️ 

Skrevet

I dag grillet vi. Lenge siden sist - vært mye annet som har skjedd 

Lillemus
Skrevet
morsan skrev (10 timer siden):

Kondolerer, Lillemus ❤️ 

Takk ❤️

Skrevet

I dag skal vi ha ordentlig biffmiddag. Ytrefilet med asparges, småpoteter i airfryer og peppersaus. Gleder meg!

Lillemus
Skrevet

Vi skal hente noen møbler og bl.a. få en treseters sofa opp en smal loftstrapp, så i dag blir det veldig enkelt. Pizzabakeren.

emilie321
Skrevet

Vet ikke hva jeg får til middag i dag, men noe godt blir det nok. Det blir iallefall en 3 retters middag.  Skal i stort bryllup 

stjernestøv
Skrevet

her blir det kebab eller hamburger. 

stjernestøv
Skrevet
emilie321 skrev (50 minutter siden):

Vet ikke hva jeg får til middag i dag, men noe godt blir det nok. Det blir iallefall en 3 retters middag.  Skal i stort bryllup 

Så spennende, håper du koser deg :) 

emilie321
Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Så spennende, håper du koser deg :) 

Ja, gru/gleder meg. Det kommer 80 stykker, så det blir en del ukjente. Skal prøve å kose meg så godt som mulig😊

stjernestøv
Skrevet
emilie321 skrev (8 minutter siden):

Ja, gru/gleder meg. Det kommer 80 stykker, så det blir en del ukjente. Skal prøve å kose meg så godt som mulig😊

wow det er mange, jeg og var i et sånt sort et men måtte bare gå og det er mange år siden. var så dårlig da men masse lykke til :) 

emilie321
Skrevet
stjernestøv skrev (25 minutter siden):

wow det er mange, jeg og var i et sånt sort et men måtte bare gå og det er mange år siden. var så dårlig da men masse lykke til :) 

Tusen takk 😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...