Glitter Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Feiret pappa sin bursdag med grillmat i det fine været. 0 Siter
Glitter Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Blir taco med venninnen i dag. Bare hun står opp snart. 😅 0 Siter
Vhanja Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Samboer kokkelerte i dag. Hjemmepanert laks med småpoteter i airfryer og erterpurè. 0 Siter
Soleil70 Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Samme som i går: karbonade med hamburgerbrød og avokado. 0 Siter
Glitter Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli I dag tror jeg det blir salat, ris, laks og mango chutney. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Noe take away, sikkert enten thai eller kina mat. 0 Siter
Glitter Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli stjernestøv skrev (1 minutt siden): Noe take away, sikkert enten thai eller kina mat. Det er godt. Jeg har spist mye take away i det siste. Prøver å kutte ned på det. Både pga lommeboken og pga kaloriene. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Glitter skrev (5 minutter siden): Det er godt. Jeg har spist mye take away i det siste. Prøver å kutte ned på det. Både pga lommeboken og pga kaloriene. Ja det er godt. Har blitt en del take away her og, må ta meg sammen å lage mat selv. 1 Siter
påskelilje Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Pannestekt torsk, gulrøtter, poteter, smør og sennep!!! Mmmm! Og jordbær til dessert. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.