stjernestøv Skrevet torsdag kl 17:00 Skrevet torsdag kl 17:00 Kjøpte noe dårlige greier på bunnpris som jeg ikke klarte å spise opp, tok heller en bolle. 0 Siter
Lillemus Skrevet torsdag kl 17:08 Skrevet torsdag kl 17:08 Vi kom nettopp hjem etter en 5 dagerstur og er litt lei av å spise ute, så i dag blir det enkel og grei hverdagskost: pytt i panne med litt ekstra løk og pølser + stekte egg på. 😀 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:50 Skrevet torsdag kl 19:50 BBQ grillfilet med potetmos/potetsalat til. Anonymkode: e0c0d...f33 0 Siter
påskelilje Skrevet torsdag kl 21:20 Skrevet torsdag kl 21:20 Vi kom ned fra fjellet 21.30 etter en lang dag med arbeid på stølen. Da smakte det nydelig med svigermors fiskegrateng! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Baguett med reker,salat, egg og majones. 0 Siter
Glitter Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Middagspølser med potetsalat og kuttet salat med løk, agurk, tomat og mais. Var fri for paprika. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Grillede koteletter, potetsalat og grønt. 0 Siter
Marye Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Hjemmelaget pizza (hvitløk og chilli Toro pose) 0 Siter
cappella33 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Grove pannekaker- m/ blåbær og rømme. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Vi har vært på topptur i dag og jeg laget 80-tallspizza til middag etterpå. Jukset med ferdigkjøpt deig. 0 Siter
påskelilje Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Svigermor laget raspekaker i dag, deilig tradisjonsrett her på Vestlandet! Til dessert hadde vi bløtkake som jeg hadde laget, litt forsinket bursdagsfeiring for mannen 🤩 Mette og gode ble vi! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.