påskelilje Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Nicklusheletida skrev (34 minutter siden): Vi er også fortsatt på fjellet. Har nettopp tatt en kveldstopptur Det ble kjøttsuppe i dag. Deilig! Trodde først det stod kveldssopptur! Altså for å finne sopp. Jeg har ikke fått begynt soppsanking ennå, men skal svippe bortom kantarellstedet mitt her i vest en dag før jeg skal sørover igjen 😊 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli påskelilje skrev (13 minutter siden): Deilig! Trodde først det stod kveldssopptur! Altså for å finne sopp. Jeg har ikke fått begynt soppsanking ennå, men skal svippe bortom kantarellstedet mitt her i vest en dag før jeg skal sørover igjen 😊 He he, nei soppturer blir det ikke på meg. I så fall måtte jeg ha tatt et kurs først, så jeg ikke tar livet av meg selv eller andre 0 Siter
påskelilje Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Nicklusheletida skrev (7 minutter siden): He he, nei soppturer blir det ikke på meg. I så fall måtte jeg ha tatt et kurs først, så jeg ikke tar livet av meg selv eller andre Viktig å være 100% sikker. Min far har alltid plukket mye sopp. Jeg turde ikke plukke uten ham før for bare 2-3 år siden. Fant ut at NÅ måtte han lære meg sine kunnskaper så godt at jeg kunne stole på meg selv. Veldig moro! Tror jeg er trygg på rundt 10 spiselige sorter nå, og det holder i massevis. 1 Siter
Dorthe Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Vi har vært på båttur og det ble sent så vi spiste pølse og lompe 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli frossen pizza med xtra ost Anonymkode: af4e3...840 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Pizza stykke fra i går, har spist så mye annet dritt i dag. 0 Siter
Soleil70 Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Det samme som så ofte, fullkornpasta med kjøttsaus 🤭 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli I dag spiste vi fjellørret på Bygdin etter en fin tur til Synshorn. Det smakte helt nydelig 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli Lefser med kremost, spekeskinke og avocado Anonymkode: e0c0d...f33 0 Siter
påskelilje Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli Pizza fra Pizzabakeren! Lang busstur på meg i dag, og dattera har bestilt pizza som vi skal ha når jeg kommer hjem om halvannen time. 0 Siter
Glitter Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli Lillemus skrev (5 minutter siden): Reker og loff. Har aldri likt eller skjønt dette med reker. Synes det er veldig lite appetittøkende. Min eldste elsker reker, men han liker veldig mye. Min yngste er akkurat som meg. Kresen og rigid/livredd for å prøve noe nytt. 😅 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Fårikål i dag og i morgen. Anonymkode: f7006...a93 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.