Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemmelaget lapskaus i dag - nam!

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

i dag ble det steikt egg med ost og hvitløksmajones. 

Skrevet

Spiste kjøttdeig og spaghetti. Spiser restene i morgen..

hattifnattus
Skrevet

Falaffelbowl fra Trines matblogg :) 

Skrevet

Brosme med poteter, gulerøtter, gylden løk og smørsaus mmm.

påskelilje
Skrevet

I dag hadde vi fiskeboller I hvit saus, poteter og kokte gulrøtter. Jeg laget hvit saus sånn ordentlig,  og den ble helt perfekt - ikke en klump!

I morgen skal vi ha fårikål. Gleder meg. Er litt usikker på om jeg skal koke alt kjøttet jeg har kjøpt (4 kilo). Vi er 6 personer. En spiser veldig lite og en veldig mye, resten normalt, tror jeg 😄 Tenkte å beregne 3 timers koking. Er ikke det passe?

emilie321
Skrevet
påskelilje skrev (1 minutt siden):

I dag hadde vi fiskeboller I hvit saus, poteter og kokte gulrøtter. Jeg laget hvit saus sånn ordentlig,  og den ble helt perfekt - ikke en klump!

I morgen skal vi ha fårikål. Gleder meg. Er litt usikker på om jeg skal koke alt kjøttet jeg har kjøpt (4 kilo). Vi er 6 personer. En spiser veldig lite og en veldig mye, resten normalt, tror jeg 😄 Tenkte å beregne 3 timers koking. Er ikke det passe?

Fårikål med tyttebær er jo så godt😋  Jeg ville tatt alt. Blir det noe igjen, så er fårikål ypperlig restemat. Den er jo nesten best dagen etter. 

Skrevet

Butter chicken, ris og hvitløks nanbrød i dag.

påskelilje
Skrevet
emilie321 skrev (27 minutter siden):

Fårikål med tyttebær er jo så godt😋  Jeg ville tatt alt. Blir det noe igjen, så er fårikål ypperlig restemat. Den er jo nesten best dagen etter. 

Ikke tyttebær til fårikål 🤪🙃

Vi skal ha noe helt annet på lørdag, og søndag reiser vi hjemover, så det skal helst ikke bli så mye rester.

emilie321
Skrevet
påskelilje skrev (3 timer siden):

Ikke tyttebær til fårikål 🤪🙃

Vi skal ha noe helt annet på lørdag, og søndag reiser vi hjemover, så det skal helst ikke bli så mye rester.

Joo.... rørte tyttebær må jeg ha til fårikål...det er jo kjempe godt 😋

Åh...ja, da er det ikke så lurt med rester. Uansett rørte tyttebær eller ikke, kos deg😊

AnonymBruker
Skrevet

Grandiosa-m/ kjøttboller og skinke. Rømmedressing.

Anonymkode: f7006...a93

stjernestøv
Skrevet

i dag er det food trucks her så det ble kylling og pommes frites. 

Skrevet (endret)

Kokt lyr og rødvinsaus. Pommes frites attåt. Godt med bernessaus. 

Endret av erik123
AnonymBruker
Skrevet
30 minutes ago, erik123 said:

Kokt lyr og rødvinsaus. Pommes frites attåt. Godt med bernessaus. 

Både rødvinsaus og bernesesaus?

Anonymkode: b9b16...ad4

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Både rødvinsaus og bernesesaus?

Anonymkode: b9b16...ad4

Begge deler. Mye er bra. Jeg bruker også bernesesaus på lungemos. Smaker utrolig  godt. 

AnonymBruker
Skrevet

Svenske kjøttboller i brun saus-m/ potetmos og tyttebær.

stjernestøv
Skrevet

mc n chees med vegetar kjøttdeig her i dag. 

AnonymBruker
Skrevet

Blomkålsuppe-m/ rundstykke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...