Dorthe Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Fiskesuppe med laks, reker og sei og med rundstykke ved siden av. 0 Siter
påskelilje Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Kayia skrev (12 minutter siden): Spinat- og fetaostpai med salat. Den paien fikk jeg oppskrift på en gang! Laget den flere ganger, men nå er det lenge siden! 1 Siter
påskelilje Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Jeg har vært på reise hjem fra høstferie i 11,5 time. Nå var jeg og kjøpte sushi og tar lokalbuss hjem siste biten. Gleder meg til å spise det!!! 0 Siter
Vhanja Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober I dag hadde vi kjøttkaker i brun saus med kokte poteter, ertestuing og tyttebærsyltetøy. Snop! 0 Siter
Kayia Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober påskelilje skrev (4 timer siden): Den paien fikk jeg oppskrift på en gang! Laget den flere ganger, men nå er det lenge siden! Lenge siden her også, men nå er jr hjemme og da var mammas pai ønsket 1 Siter
Lillemus Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober I dag blir det fiskekarbonade, søtpotetmos, gulrot og brokkoli. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Fiskeboller i hvit karrisaus-gulrøtter og poteter. Anonymkode: f7006...a93 1 Siter
Vhanja Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober (endret) Samboer lager pastagrateng med Jacob's baconpølse og grønnsaker. Endret 7. oktober av Vhanja 1 Siter
Glitter Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Likte ikke maten på avdelingen i dag så det ble burger. Uten fries siden jeg prøver å gå ned i vekt. I morgen reiser jeg hjem så da må jeg lage middag selv. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober I dag (og i morgen) blir det kyllinggryte i spicy karrisaus. Nam! 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Her ble det stekte karbonader med løk og blomkål ved siden av. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Kyllingkjøttboller og pommes frites. Dårlig kombo, falt ikke i smak. 0 Siter
Kayia Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fiskeboller i hvit karrisaus-gulrøtter og poteter. Anonymkode: f7006...a93 Nesten det samme her, bare at jeg bruker muskatt og ikke karri i sausen. Syltede gullerøtter til her, og denne gangen hadde jeg syltet rødløk også. Godt med syre til den mektige sausen. 0 Siter
påskelilje Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Jeg spiste middag i kirka i dag. Det var lasagne og rundstykke. Hadde vært salat og, men det var så mye folk at det var tomt for salat da jeg skulle spise 🙃 Veldig godt i alle fall! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.