Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pasta med kjøttboller.

Anonymkode: b9b16...ad4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

torske loins med potetmos, brokolli og gulrøtter i ovn med karrikrydret matfløte

Skrevet

I dag skal vi ha blomkålsuppe med bacon og hvitløksbrød.

Skrevet

Laks, søtpotetmos, gulrot og brokkoli.

påskelilje
Skrevet

I dag blir det hjemmelaget potetstappe og vegetarboller (fra Ikea). Mannen så jeg hadde tatt dem opp fra frysen, og lurte på om det var meiseboller til fuglene 😅

Worriesome Plenty 2
Skrevet

I dag ble det sosekjøtt fra Fjordland. En av 2 retter de har jeg faktisk synes er ordentlig godt. Deilig mat.

AnonymBruker
Skrevet

I dag hjemmelaget lapskaus-

Anonymkode: f7006...a93

Skrevet

Hjemmelaget lapskaus her også. :) 

Skrevet

Pannestekt laks med sitronpepper, servert med kokte poteter, brokkolini, agurksalat og rømme. 

Skrevet

Har hatt besøk av en venninne og vi bestillte pizza. Sjelden jeg spiser pizza, så det smakte utrolig godt.

Skrevet

I går, rester etter chicken tandoori på søndag. I dag har jeg akkurat kommet fra jobb etter 11 timer på jobb, og spiser nå penne med soppsaus, lagd på helgas fangst.

påskelilje
Skrevet

I går hadde vi fiskekaker, kokte poteter, kokte gulrøtter, salat og jordskokkmos (jordskokk fra egen hage).

I dag var det lettvint med noen ferdig stekte kyllingklubber, samt ris og noen salatblad 😜

I morgen blir det selvfangede krabber! Dvs det er min far som har fanget dem, men jeg var jo med og trakk hummerteiner og da var det noen krabber med 😊

Skrevet (endret)
påskelilje skrev (37 minutter siden):

I går hadde vi fiskekaker, kokte poteter, kokte gulrøtter, salat og jordskokkmos (jordskokk fra egen hage).

I dag var det lettvint med noen ferdig stekte kyllingklubber, samt ris og noen salatblad 😜

I morgen blir det selvfangede krabber! Dvs det er min far som har fanget dem, men jeg var jo med og trakk hummerteiner og da var det noen krabber med 😊

Ååå nam, kan jeg få komme på krabber i morgen? 😇🥰 Misunner dere den lange sesongen må jeg si, her er det for kaldt å sette teiner nå. Ikke for krabbene vel og merke, men for lettfrosne kvinner😅

Endret av Kayia
påskelilje
Skrevet
Kayia skrev (8 timer siden):

Ååå nam, kan jeg få komme på krabber i morgen? 😇🥰 Misunner dere den lange sesongen må jeg si, her er det for kaldt å sette teiner nå. Ikke for krabbene vel og merke, men for lettfrosne kvinner😅

Velkommen skal du være 🥰

stjernestøv
Skrevet

Ferdig bacalao og det var godt. 

Skrevet

Mannen har lovt å lage blodpudding med flesk og sirup til jeg kommer hjem, så får vi se om han husker det da. ;) 

Skrevet

Mannen skal ha fiskegrateng (ett av de få tingene jeg ikke liker) og jeg skal ha gyros.

Skrevet
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Mannen har lovt å lage blodpudding med flesk og sirup til jeg kommer hjem, så får vi se om han husker det da. ;) 

Blodpudding er det mange år siden jeg har spist. Jeg er vant med rørte tyttebær til og husker det som kjempe godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...