laban Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det rema 1000? Anonymkode: 59e98...96f Sannsynligvis, hvis du kjøper Prima-eggene. Men det er vel 18 i de pakkene, så det forutsetter et jevnt forbruk. Vet ikke om du finner mer her: https://eggfakta.no/priser/ 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er det rema 1000? Anonymkode: 59e98...96f Hvis du har en innvandrerbutikk i nærheten kan du sjekke der. Har du mulighet til å handle direkte fra eggebonden så er det ofte billigst, men slett ikke alltid, hos oss varierer det ganske mye, vi betaler 50,- for 20 store, flotte egg. 0 Siter
emilie321 Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Lillemus skrev (9 minutter siden): Hvis du har en innvandrerbutikk i nærheten kan du sjekke der. Har du mulighet til å handle direkte fra eggebonden så er det ofte billigst, men slett ikke alltid, hos oss varierer det ganske mye, vi betaler 50,- for 20 store, flotte egg. Det er jo billig da + at du får ferske egg. Selv kjøper jeg 12 Large egg på kiwi og de mener jeg koster 49. 0 Siter
Kayia Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar (endret) 12 store frokostegg, de i rosa eske, koster 42 kr på min lokale Rema. Endret 23. januar av Kayia 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar emilie321 skrev (8 timer siden): Det er jo billig da + at du får ferske egg. Selv kjøper jeg 12 Large egg på kiwi og de mener jeg koster 49. Vi har funnet den beste eggebonden, synes vi. Andre i distriktet tar 110,- for 30 egg og de er ikke så store og flotte. Vi betaler altså 2,50 pr stk for store egg, ofte dobbeltplomme, de dyreste i distriktet tar 3,67 pr egg som er mindre. Vi bruker mye egg så prisen spiller en rolle, de holder seg jo fint i månedsvis om de står kjølig. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Akkurat egg sparer jeg ikke på. Kjøper de eggene fra de hønene som får gå utendørs og har det "bra". Anonymkode: 33fde...178 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Akkurat egg sparer jeg ikke på. Kjøper de eggene fra de hønene som får gå utendørs og har det "bra". Anonymkode: 33fde...178 Rett fea en bonde du vet lar dem gå ute? Du er klar over at når det står frittgående på kartongen, så betyr det bare at de ikke sitter i bur? De er ikke utendørs. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.