Gå til innhold

Noen som har gått på AAP lengre enn 3 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
lavender skrev (3 minutter siden):

Jeg gikk på AAP i 8 år til sammen. Ikke helt sikker, men jeg mener på det ble søkt om forlengelse noen måneder før.

Fikk du innvilget forlengelse fordi det var utsikter for at du kom (mer) tilbake til jobb? Jeg jobber 50 prosent.

Anonymkode: be24e...4e9

AnonymBruker
hattifnattus skrev (1 minutt siden):

Jeg gikk på AAP i rundt 8 år, og jeg mener å huske at jeg søkte om forlengelse noen måneder på forhånd slik som lavender over her.

Fikk du forlengelse fordi du var nær ved å gå opp i stilling/komme tilbake til arbeid?

hattifnattus
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fikk du forlengelse fordi du var nær ved å gå opp i stilling/komme tilbake til arbeid?

Jeg fikk det forlenget da den behandlingen jeg hadde fått ikke første til bedring, samt at jeg gikk på skole tilrettelagt over lengre tid tid som et ledd i å prøve å få meg ut i arbeid.

I tillegg var det endel ventetid og køer så mye av tiden på AAP gikk på å vente på å få plass.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...