Gå til innhold

Elon musk sin nazihilsen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (1 time siden):

Synes det er så feil å si det er autismen. Hvor i diagnosesystemet står det at nazihilsen er et symptom?? 

Det står vel ikke direkte det i icd, men mer det at man ikke skjønner sosiale koder og hva som er greit å gjøre og ikke. Eller ikke forstår helt konsekvensene av sine handlinger. 

Anonymkode: 845b5...0bb

Drømmeautomat
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det står vel ikke direkte det i icd, men mer det at man ikke skjønner sosiale koder og hva som er greit å gjøre og ikke. Eller ikke forstår helt konsekvensene av sine handlinger.

Grunnen til at folk flesk ikke gjør nazihilsener i tide og utide er vel ikke at de er gode på sosial kutyme? Først og fremst handler det vel om at de fleste ikke sympatiserer med hatsideologi og drapet på seks millioner uskyldige jøder.

Worriesome Plenty 2
Drømmeautomat skrev (2 timer siden):

Grunnen til at folk flesk ikke gjør nazihilsener i tide og utide er vel ikke at de er gode på sosial kutyme? Først og fremst handler det vel om at de fleste ikke sympatiserer med hatsideologi og drapet på seks millioner uskyldige jøder.

Han sier jo selv det ikke var nazihilsen. Det ligner, men ikke helt. Kan jo være han spekulerer i tvilen. Men uansett er ikke dette god reklame for tesla. Men han har vel nok penger allerede og sikkert noen diagnoser. Fyren virker jo dritsnål.

AnonymBruker
1 minute ago, Worriesome Plenty 2 said:

Han sier jo selv det ikke var nazihilsen. Det ligner, men ikke helt. Kan jo være han spekulerer i tvilen. Men uansett er ikke dette god reklame for tesla. Men han har vel nok penger allerede og sikkert noen diagnoser. Fyren virker jo dritsnål.

Har han gradvis blitt ganske så høyreekstrem de siste årene. 

Anonymkode: 5bfc6...d40

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har han gradvis blitt ganske så høyreekstrem de siste årene. 

Oki jeg kjenner han ikke personlig. Jeg vet at han er anti woke og nå i det senere trump tilhenger, men det er jo halve usa. Er halve usa høyreekstreme? Mye mulig. Verden går ad undras 🌍.

AnonymBruker
5 minutes ago, Worriesome Plenty 2 said:

Oki jeg kjenner han ikke personlig. Jeg vet at han er anti woke og nå i det senere trump tilhenger, men det er jo halve usa. Er halve usa høyreekstreme? Mye mulig. Verden går ad undras 🌍.

Anti-woke er nå ikke høyrestremisme?

Nylig støttet Musk det tyske ytre høyre-partiet Alternativ for Tyskland (AfD).

– Berre AfD kan redde Tyskland, skrev han på X.

For eksempel.

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

For eksempel.

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Alternative_für_Deutschland

AfD taler for en menneskeverdig behandling av flyktninger, og understreker deres rett til nødvendig underhold.[13] Partiet avviser imidlertid innvandring som kun har som mål å få en del av Tysklands sosialsystemer, det være seg innvandring fra land utenfor eller innenfor EU. I partiet finnes såvel liberal-konservative som nasjonalkonservative krefter.

Dette blir omtalt som ekstremisme og nærmest nazisme nå i dag. Jeg synes ikke sånne merkelapper gjør folk mer opplyst.

Jeg tenker AfD er omtrent som Frp. Partiprogrammet er ikke ekstremt, men de vil tiltrekke seg nazister og andre ekstreme. En del tvilsomme medlemmer også. Jeg husker svenskene mente Norge fikk fascister i regjering.

Annonse

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

For eksempel.

Jeg er klar over det. Det er mange ekstremister da? Venstreekstreme liker jo og hitle også. Så jeg tar dette som annen ekstremisme. Det ligger i tiden.. Økt polarisering. Det er rørende enighet mellom venstre og høyre radikale om at han nazihilset. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...