Gå til innhold

Har synet på ditt eget utseendet endret seg seg da du ble/er syk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten

Det kommer helt an på hva slags fase av sykdommen jeg er i. I psykotisk fase kan jeg oppleve at kroppen blir større og mindre, ansiktet mitt blir forvrengt osv. Da tør jeg ikke se meg selv i speilet. I depressiv fase kan jeg tenke at jeg er stygg og ustelt. I hypoman fase føler jeg at jeg er verdens peneste menneske og ender opp med at jeg har på mer sminke og kler meg mer pent. Når jeg er i vanlig fase har jeg et nøytralt forhold til hvordan jeg ser ut. Jeg er normalt stelt og bruker sminke av og til. Mener da at jeg er helt vanlig.

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (2 timer siden):

Det kommer helt an på hva slags fase av sykdommen jeg er i. I psykotisk fase kan jeg oppleve at kroppen blir større og mindre, ansiktet mitt blir forvrengt osv. Da tør jeg ikke se meg selv i speilet. I depressiv fase kan jeg tenke at jeg er stygg og ustelt. I hypoman fase føler jeg at jeg er verdens peneste menneske og ender opp med at jeg har på mer sminke og kler meg mer pent. Når jeg er i vanlig fase har jeg et nøytralt forhold til hvordan jeg ser ut. Jeg er normalt stelt og bruker sminke av og til. Mener da at jeg er helt vanlig.

Interessant hvordan sykdommen gjør at vi man kan se utseende ulikt. 

Anonymkode: 69979...1d0

Annonse

Den forsvunne diamanten skrev (2 timer siden):

Kjenner meg igjen i mye her. Stor variasjon av hvordan kroppen og utseendet oppfattes. 

Jeg er i en renselsesperioede nå. Tror jeg har normalt syn på kroppens faktiske størrelse men må la være å spise for å få ro og mindre "synd". Utseendet ellers er nok slitent. Føler meg gammel. 

AnonymBruker

Jeg er bare stygg. Har alltid vært det og kommer alltid til å være det. Verken kropp eller hode er tiltalende for noen. Men av og til kan jeg dog synes at jeg ikke ser så verst ut i ansiktet i speilet. Det er da gjerne ifm at jeg har dusjet og sminket meg litt. 

Anonymkode: 095af...4d4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...