AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Ikke har familie, venner eller arbeidskollegaer. Er alltid alene. Er dette normalt`? Anonymkode: 0a921...6bd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Tror det er mer vanlig enn man tror Anonymkode: d32de...d29 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Ja isolasjon kan gjøre en psykotisk Og psykose kan gjøre at man isolerer seg Ond sirkel Ja det er ikke lett å være autist Anonymkode: 80ff5...793 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Jeg er ikke autist. Eller jo, kanskje jeg kunne fått diagnosen, men det vil jo ikke gjøre forskjell. Liker ikke mennesker Forstår ikke hvorfor man trenger jo takt. Koser meg alene. Anonymkode: 1e2cb...d7d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. august Skrevet 4. august Alba skrev (1 time siden): Jeg er helt alene Har du autisme? Anonymkode: fa035...bf0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august Jeg skulle ønske det. Jeg er sosial, har venner og familie, men egentlig vil jeg bare leve isolert, frivillig. Syns det er slitsomt å omgås andre, selv venner og familie. Vil bare være alene, men klarer ikke bryte ut heller. fostår ikke hvorfor. Blir gal av denne ambivalensen Anonymkode: 909ce...389 0 Siter
Alba Skrevet 28. august Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 5.8.2025 den 0.39): Har du autisme? Anonymkode: fa035...bf0 Ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.