Gå til innhold

FU: Hva har du tatt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe - blir oppfølger av russeknutetråden for min del, dette..

Jeg debuterte med litt forsiktig vin- og likørsmaking i hjemmets lune rede da jeg var rundt 16 år. Først da jeg passerte 20 lærte jeg meg virkelig å sette pris på flytende rusmidler, først vin - deretter øl og litt sterkere saker (whiskey, konjakk, tequila, gin er "mine" varer). Har en kjekk innebygget sperre for å havne fullstendig på galeasen, i det at halsen snører seg sammen en gang utpå kvelden (eneste gang det har svikta meg var de to gangene jeg blandet vanlig sprit med søtt blandevann..). Dessuten drikker jeg egentlig mest for å kose meg med smaksopplevelsen når jeg først drikker, og ikke for å slå hæla i taket (men spesielt rødvin kan få meg svæææært lystig i det rette selskapet..).

Når det gjelder andre former for rusmidler har jeg en gang bakt sjokoladekake med hasj. Det var en merkelig opplevelse, med et kvarters intenst latterkick etterfulgt av like kjapp og intens sex med momentan søvn som avslutning. Den måten å "nyte" hasj på fristet i grunn ikke til gjentagelse, og siden jeg ikke røyker er videre eksperimentering i grunnen uaktuell. Sterkere stoffer hverken tør jeg eller ønsker jeg å prøve.

Alkohol er i grunnen "mitt" rusmiddel, og det er som sagt smaksopplevelsen mer enn selve rusen jeg er ute etter. Eller, forresten, den salige følelsen som følger med en god drink er jo ok, da.. Men det holder med den ene. Som regel. ;o)

(FU: Hvor lenge tror du denne tråden får stå?)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48996-fu-hva-har-du-tatt/#findComment-189061
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Hehe - blir oppfølger av russeknutetråden for min del, dette..

Jeg debuterte med litt forsiktig vin- og likørsmaking i hjemmets lune rede da jeg var rundt 16 år. Først da jeg passerte 20 lærte jeg meg virkelig å sette pris på flytende rusmidler, først vin - deretter øl og litt sterkere saker (whiskey, konjakk, tequila, gin er "mine" varer). Har en kjekk innebygget sperre for å havne fullstendig på galeasen, i det at halsen snører seg sammen en gang utpå kvelden (eneste gang det har svikta meg var de to gangene jeg blandet vanlig sprit med søtt blandevann..). Dessuten drikker jeg egentlig mest for å kose meg med smaksopplevelsen når jeg først drikker, og ikke for å slå hæla i taket (men spesielt rødvin kan få meg svæææært lystig i det rette selskapet..).

Når det gjelder andre former for rusmidler har jeg en gang bakt sjokoladekake med hasj. Det var en merkelig opplevelse, med et kvarters intenst latterkick etterfulgt av like kjapp og intens sex med momentan søvn som avslutning. Den måten å "nyte" hasj på fristet i grunn ikke til gjentagelse, og siden jeg ikke røyker er videre eksperimentering i grunnen uaktuell. Sterkere stoffer hverken tør jeg eller ønsker jeg å prøve.

Alkohol er i grunnen "mitt" rusmiddel, og det er som sagt smaksopplevelsen mer enn selve rusen jeg er ute etter. Eller, forresten, den salige følelsen som følger med en god drink er jo ok, da.. Men det holder med den ene. Som regel. ;o)

(FU: Hvor lenge tror du denne tråden får stå?)

Tyrkisk hamp, det så ut som små grønne barnåler.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48996-fu-hva-har-du-tatt/#findComment-189203
Del på andre sider

Når jeg tenker etter har jeg faktisk prøvd masse rart. Marihuana, hasj, Fleinsopp, Rohypnol, Vival, Valium, Morfin, Amfetamin, Peyote, Kokain tja, det var vel det? Den sykeste opplevelsen hadde jeg da jeg tok, Rohypnol, hasj og Morfin.. anbefales ikke. Men jeg hadde det mye moro in my wildest days også.

Nå foretrekker jeg stort sett rødvin eller en Cosmopolitan.

Svar på Birdies FU; ikke særlig lenge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48996-fu-hva-har-du-tatt/#findComment-189279
Del på andre sider

Herregud, sikkert mer enn jeg hadde godt av!

Det minst morsomme var forresten eksperimentering med sprit blandet med div. legemidler, jeg var femten og det gikk _ikke_ bra. Var rusa i to dager, husker ingenting og hadde ikke kontroll på kroppsfunksjonene. Foreldrene mine ble faktisk endel strengere etter den episoden...

So, råd til kidsa: Røyk gjerne en joint, det gjør ikke en flue fortred, men _ikke_ under noen omstendighet bland sprit og det dere måtte finne i medisinskapet. Lov meg det.

Sånn, nå går jeg og legger meg, regner med at denne tråden er slettet i morgen tidlig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48996-fu-hva-har-du-tatt/#findComment-189406
Del på andre sider

Jeg er noen en liten "feiging" i manges øyne, er jeg redd :-) !

Jeg har aldri røykt hasj, rett og slett av prinsipp. Jeg har heller aldri sniffet noe dop, eller tatt noe dop i sprøyte. Hvis ikke du regner med den morfinen som jeg fikk i rompa med sprøyte, da jeg skulle føde sønnen min ?? :-) Nææææhei, tenkte vel det at sånt ikke regnes...:-)

Hva med Valium da ? Det har jeg tatt flere ganger, faktisk hver gang jeg skal til tannlegen ! Hæ ? Hva sier du ? Teller ikke det heller....? F...også. All den rusen, og ikke til moro-bruk...!! What a waste !?

Ikke drikker jeg lenger heller, men tidligere (da jeg var i ten årene og tjueårene) drakk jeg vel det meste - med varierende resultat. Hjemmebrent, ren og ublandet 96% drakk jeg også en gang rett fra flaska, da noen veddet på at jeg ikke turde....jeg skal hilse og si den svei ! Ellers pleide jeg å sørge for litt blandevann...

Dette ble litt for pent og pyntelig. Jeg får ta en skikkelig rotbløyte snart, og rølpe litt med venninnene igjen. Bare synd at tre av mine beste venninner er enten gravide eller ammende....må vel vente litt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48996-fu-hva-har-du-tatt/#findComment-189477
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløs nå

Fleinsopp, en rystende opplevelse, de skitne koppene på oppvaskbenken virket plutselig som om de ville angripe meg, og en hel sigøynerfamilie flytta inn bak bokhyllene. Og hasj noen ganger, men det var så gørrkjedelig, ble mye mer action med alkohol.

Har egentlig bare prøvd hasj en gang , da jeg var på fest med Hell Angels...

Ble bare rar i bena!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48996-fu-hva-har-du-tatt/#findComment-189495
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...