Gå til innhold

Hva er ditt største problem akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Problem og problem. Men venter på ett svar fra nav, er laaangt på overtid, så merker det på angsten. 

Ellers er livet slik livet har blitt, og siden jeg ikke får gjort noe annet enn å godta det, ja så er ting helt ok.

Anonymkode: 99799...2ed

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Har vært lenge på hytta og gruer meg til å dra hjem til byen, med lyder og krav jeg må forholde meg til. 

Anonymkode: 5efed...c9c

Vil du si litt mer? Er du deprimert/utbrent?

Anonymkode: cf536...b78

Annonse

Bagatellproblem sånn i det store og det hele. For noen dager siden orket jeg ikke holde meg våken mer enn noen få timer i døgnet. Det var mer presserende. Nåværende problem er sår hals fordi jeg røyker som en skorstein. Røyker bare periodevis, men nå er det røyk som annenhver ting jeg gjør. Toalett. Røyk. Kaffe. Røyk. Sove. Røyk. 5 minutter jobb. Røyk. 5 minutter til med jobb. Røyk. 2 minutter med jobb... Røyk... høres ut som noe tull men kan faktisk ikke la være. Lurer på om jeg får betennelse bakerst i ganen her.

Nå har jeg skrevet en post. Røyk... 

Annonse

AnonymBruker
krøll9 skrev (9 minutter siden):

Bagatellproblem sånn i det store og det hele. For noen dager siden orket jeg ikke holde meg våken mer enn noen få timer i døgnet. Det var mer presserende. Nåværende problem er sår hals fordi jeg røyker som en skorstein. Røyker bare periodevis, men nå er det røyk som annenhver ting jeg gjør. Toalett. Røyk. Kaffe. Røyk. Sove. Røyk. 5 minutter jobb. Røyk. 5 minutter til med jobb. Røyk. 2 minutter med jobb... Røyk... høres ut som noe tull men kan faktisk ikke la være. Lurer på om jeg får betennelse bakerst i ganen her.

Nå har jeg skrevet en post. Røyk... 

Åh, det hørtes slitsomt ut! Jeg røykte før men sluttet I juni, det er så godt å slippe! Men noen ganger trenger man røyken hvis det er mye stress i livet, så jeg skal ikke oppfordre deg til å slutte. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åh, det hørtes slitsomt ut! Jeg røykte før men sluttet I juni, det er så godt å slippe! Men noen ganger trenger man røyken hvis det er mye stress i livet, så jeg skal ikke oppfordre deg til å slutte. 

Jeg røyker alltid 1 uke eller 1-2 måneder om gangen. Så røyker jeg ikke på lange tider. Som regel er det stressutløst. Det positive er at jeg plutselig endrer mening når vinden snur 😆

Så flott at du klarte slutte! 

AnonymBruker
krøll9 skrev (2 minutter siden):

Jeg røyker alltid 1 uke eller 1-2 måneder om gangen. Så røyker jeg ikke på lange tider. Som regel er det stressutløst. Det positive er at jeg plutselig endrer mening når vinden snur 😆

Så flott at du klarte slutte! 

Ja, det er så deilig å slippe hosting og tung pust. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...