Gå til innhold

Hvordan føles psykose?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå kan jeg bare snakke om rusutløst psykose men det jeg har observert med enkelte er at de klarer ikke å slappe av, hjernen går på høygir..det er som om bremsen er der, men er defekt. Mister kontakt med virkeligheten, blir VELDIG mistenksom, tolker hver minste ting i negativ forstand, snakker usammenhengende, hopper gjerne fra tema til tema..nesten UMULIG å få kontakt, fordi det du sier, blir ikke registrert.

Det er som om man er fast i 2 forskjellige verdener og det er umulig å nå hverandre 😟

Anonymkode: 0f3b1...479

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Nå kan jeg bare snakke om rusutløst psykose men det jeg har observert med enkelte er at de klarer ikke å slappe av, hjernen går på høygir..det er som om bremsen er der, men er defekt. Mister kontakt med virkeligheten, blir VELDIG mistenksom, tolker hver minste ting i negativ forstand, snakker usammenhengende, hopper gjerne fra tema til tema..nesten UMULIG å få kontakt, fordi det du sier, blir ikke registrert.

Det er som om man er fast i 2 forskjellige verdener og det er umulig å nå hverandre 😟

Anonymkode: 0f3b1...479

Huff jeg føler meg slik. Hjerne på høygir og kan ikke slappe av. Ikke mistenksom eller sånn da. Men føler meg helt innesperra i min egen boble og vanskelig å registrere og prosessere fordi er såå høygir. Ekstremt påskrudd og urolig 

(Er ikke rusa).

Anonymkode: 60517...2a5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...