AnonymBruker Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Jeg hadde i en del år en restriktiv spiseforstyrrelse og hadde veldig mange regler for hva jeg kunne spise. Det var mye knekkebrød og jeg var fornøyd med dagen hvis jeg spiste mindre enn 700 kcal. Jeg har vært i behandling og blitt mye bedre, men en ting har vært vanskelig, nemlig middag. Det føltes så overveldende og grådig å spise en hel middag, så det har jeg ikke tillatt meg. Som regel har jeg spist en toast. Men plutselig turte jeg å prøve og spise middag, og det har gått bedre og bedre. Nå er middagen nesten dagens høydepunkt og jeg gleder meg alltid. Spiser sent, kl. 20, så jeg er god og mett når jeg legger meg. Det er så deilig å legge seg mett. Ville bare dele dette, noe fint som har skjedd i livet mitt 😊 Anonymkode: 3f918...eda 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/490148-gleden-ved-%C3%A5-kunne-spise-middag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.