Gå til innhold

Uvirkelighetsfølelse

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere for å takle uvirkelighetsfølelse? I dag har jeg hatt veldig mye av det. Når noen av de ansatte snakker så ser de ut som dukker som ikke er ekte. Bare laget for meg. Men jeg føler meg ikke ekte jeg heller. 

Da jeg sa hva jeg følte sa han bare uff da. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490235-uvirkelighetsf%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (6 minutter siden):

Hva gjør dere for å takle uvirkelighetsfølelse? I dag har jeg hatt veldig mye av det. Når noen av de ansatte snakker så ser de ut som dukker som ikke er ekte. Bare laget for meg. Men jeg føler meg ikke ekte jeg heller. 

Da jeg sa hva jeg følte sa han bare uff da. 

Har du sluttet på Leponex?

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kanskje ikke rart du føler seg uvirkelig når du kun sitter inne og stirrer i fire hvite vegger, tenker jeg. 

Anonymkode: d0098...fc5

Det gjør jeg ikke heller. Er ute og i aktivitet hver dag, snakker med de ansatte masse, møter ungene mine, møter en venn, besøker mamma, kjører tur med pappa. Så det var skivebom du. 

munchin skrev (2 minutter siden):

Har du sluttet på Leponex?

Nei begynner å slutte neste uke. 

Endret av Glitter

Annonse

Den forsvunne diamanten

Jeg endte opp med å bare leve med det etter jeg hadde blitt godt nok medisinert da. Jeg bare «valgte» at alt måtte bare være ekte. Sa nei til meg selv hver gang jeg begynte å tenke sånn. Det fungerte litt for meg. Nå får jeg bare denne følelsen når jeg er i en sykdomsperiode. Jeg måtte bare leve med det lenge da.

Annonse

Den forsvunne diamanten skrev (3 minutter siden):

Jeg endte opp med å bare leve med det etter jeg hadde blitt godt nok medisinert da. Jeg bare «valgte» at alt måtte bare være ekte. Sa nei til meg selv hver gang jeg begynte å tenke sånn. Det fungerte litt for meg. Nå får jeg bare denne følelsen når jeg er i en sykdomsperiode. Jeg måtte bare leve med det lenge da.

Ok. Ja jeg prøver å si til meg selv at det jeg opplever ikke er ekte. Med sånn halvveis hell. 

stjernestøv skrev (20 minutter siden):

Jeg lar alt bare være uvirkelig, er så vant til det nå. 

Ja okei.

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

For meg funker det best å ha fokus på noe annet. Å lese en bok, diamond painting, gå tur, trene ja egentlig hva som helst.

Anonymkode: 5cc1b...454

Ja er vel det å avlede som er tingen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...