Sjø Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Jeg skulle gjerne hatt noen gode råd til hvordan jeg kan tørre å åpne opp og være sårbar i relasjoner. Hvis foreldrene mine spør meg hvordan det går svarer jeg alltid "greit" selvom sannheten er at jeg har det vanskelig. Jeg er redd for å være åpen og sårbar i redsel for å bli avvist og såret. Dette gjelder alle relasjoner. Behandler, familie, venner, kollegaer, kjæresteforhold. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden Sjø skrev (2 minutter siden): Jeg skulle gjerne hatt noen gode råd til hvordan jeg kan tørre å åpne opp og være sårbar i relasjoner. Hvis foreldrene mine spør meg hvordan det går svarer jeg alltid "greit" selvom sannheten er at jeg har det vanskelig. Jeg er redd for å være åpen og sårbar i redsel for å bli avvist og såret. Dette gjelder alle relasjoner. Behandler, familie, venner, kollegaer, kjæresteforhold. Hei, jeg har det akkurat likedan. Jeg har øvd meg på/hos behandler. Bittesmå skritt om gangen. Kan du skrive ned på en lapp til behandler hva som er vanskelig/hva du tenker mest på akkurat nå? Anonymkode: e85b0...f70 0 Siter
Sjø Skrevet 33 minutter siden Forfatter Skrevet 33 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, jeg har det akkurat likedan. Jeg har øvd meg på/hos behandler. Bittesmå skritt om gangen. Kan du skrive ned på en lapp til behandler hva som er vanskelig/hva du tenker mest på akkurat nå? Anonymkode: e85b0...f70 Ja, det er en god ide, det skal jeg gjøre. Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.