Gå til innhold

Tørre åpne opp og være sårbar i relasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt noen gode råd til hvordan jeg kan tørre å åpne opp og være sårbar i relasjoner. Hvis foreldrene mine spør meg hvordan det går svarer jeg alltid "greit" selvom sannheten er at jeg har det vanskelig. Jeg er redd for å være åpen og sårbar i redsel for å bli avvist og såret. Dette gjelder alle relasjoner. Behandler, familie, venner, kollegaer, kjæresteforhold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sjø skrev (2 minutter siden):

Jeg skulle gjerne hatt noen gode råd til hvordan jeg kan tørre å åpne opp og være sårbar i relasjoner. Hvis foreldrene mine spør meg hvordan det går svarer jeg alltid "greit" selvom sannheten er at jeg har det vanskelig. Jeg er redd for å være åpen og sårbar i redsel for å bli avvist og såret. Dette gjelder alle relasjoner. Behandler, familie, venner, kollegaer, kjæresteforhold.

Hei, jeg har det akkurat likedan. Jeg har øvd meg på/hos behandler. Bittesmå skritt om gangen. Kan du skrive ned på en lapp til behandler hva som er vanskelig/hva du tenker mest på akkurat nå?

Anonymkode: e85b0...f70

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei, jeg har det akkurat likedan. Jeg har øvd meg på/hos behandler. Bittesmå skritt om gangen. Kan du skrive ned på en lapp til behandler hva som er vanskelig/hva du tenker mest på akkurat nå?

Anonymkode: e85b0...f70

Ja, det er en god ide, det skal jeg gjøre. Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...