Gå til innhold

Har du prøvd grønn Biotherm?

Anbefalte innlegg

Har brukt den blåe biotherm før og var strålende fornøyd egentlig.

Men snedig parfymeri-dame sa at den grønne-serien var sååå fin. Aqua-noe..

Men den er så dårlig jo! Den skal jo være fuktgivende, men når jeg bruker ansiktssåpen blir huden stram og ekkel.

Erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49028-har-du-pr%C3%B8vd-gr%C3%B8nn-biotherm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du har tørr hud tror jeg ikke den grønne, Aquasource, er noe for deg. Jeg var også uheldig med en parfymeridame en gang, som prakket på meg altfor sterke produkter fra Clinique - det tok meg laaang tid å få huden i skikk igjen.

Den grønne serien er først og fremst for blandingshud, slik jeg har forstått det, og da er det vel ikke usannsynlig at den virker lett uttørrende. Om du har tørr/ tynn hud fra før er jo det drepen.. For meg er den som balsam, og en av to serier (Decleor er den andre) som virkelig har gjort noe for huden min. I tillegg til Aquasource renseprodukter bruker jeg Hydra Detox ansiktskrem.

Stol på deg sjøl og hold deg til produkter du er fornøyd med!

Samme her! Men jeg trodde det var innbildning inntil jeg leste innlegget ditt. :-)

Jeg har også brukt Biotherm i årevis, og kjøpte en krukke av den nye, grønne "Aqua" greia tidligere i vinter. Og den er så...rar ! Den er absolutt ikke mere fuktgivende, iallefall. Synes nemlig også jeg blir så stram i maska av den. Første dagene ble jeg også rød på en flekk på kinnbenet, nesten som om jeg ikke tålte den. Men det gikk over.

Jeg skal kjøpe ny, av den gamle typen, jeg !

Samme her! Men jeg trodde det var innbildning inntil jeg leste innlegget ditt. :-)

Jeg har også brukt Biotherm i årevis, og kjøpte en krukke av den nye, grønne "Aqua" greia tidligere i vinter. Og den er så...rar ! Den er absolutt ikke mere fuktgivende, iallefall. Synes nemlig også jeg blir så stram i maska av den. Første dagene ble jeg også rød på en flekk på kinnbenet, nesten som om jeg ikke tålte den. Men det gikk over.

Jeg skal kjøpe ny, av den gamle typen, jeg !

Ah, endelig en :) Bruker Biotherm som kroppssåpe...akk ja, skulle tro jeg var rik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...