Gå til innhold

fjerne røde øyne i photoshop ???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kortversjonen:

- zoom inn på øynene

- merk det røde med "magic wand"

- finn innstillingen "adjust hue and saturation"

- dra spakene der fram og tilbake til det blir bra

hvis du kan si meg hvor "magic wand" er så blir det kanskje litt bedre...

hvis du kan si meg hvor "magic wand" er så blir det kanskje litt bedre...

Du finner den i verktøyboksen. Hvis du holder musen over hvert verktøy får du se en liten merkelapp som forteller hva verktøyet heter. Magic wand er det ikonet som ser ut som en liten tryllestav :)

Du kan endre følsomheten til magic wand (dvs hvor mye den plukker opp av gangen), og om du holder skift-tasten inne mens du klikker så blir alt du klikker på lagt til det eksisterende utvalget.

Annonse

Du finner den i verktøyboksen. Hvis du holder musen over hvert verktøy får du se en liten merkelapp som forteller hva verktøyet heter. Magic wand er det ikonet som ser ut som en liten tryllestav :)

Du kan endre følsomheten til magic wand (dvs hvor mye den plukker opp av gangen), og om du holder skift-tasten inne mens du klikker så blir alt du klikker på lagt til det eksisterende utvalget.

takk begge to :) men jeg får det ikke pent.. det går lixom ikke..

er det en av dere som kunne tenke seg å fjerne røde øyne på et par bilder for meg ? isåfall gi meg emailen deres :)

takk begge to :) men jeg får det ikke pent.. det går lixom ikke..

er det en av dere som kunne tenke seg å fjerne røde øyne på et par bilder for meg ? isåfall gi meg emailen deres :)

Jeg kan godt gjøre det. Send mail til [email protected] - og husk å oppgi hvilken farge du ønsker på øynene når de ikke er røde lenger :)

Jeg kan godt gjøre det. Send mail til [email protected] - og husk å oppgi hvilken farge du ønsker på øynene når de ikke er røde lenger :)

har sendt mail nuh :) vet ikke om du fikk den, håper det. hvis ikke får jeg sende fra et anna sted

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...