Gå til innhold

FU:hvordan kom du på det nick'et du har valgt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• molli

4

• Zarine

3

• birdie

3

• polyanna

2

Mest aktive i denne tråden

Da jeg begynnte her for over 3 år siden, grublet jeg på hvilket nick jeg skulle bruke, jeg var ganske deprimert for de to beste venninnene mine hadde nettopp flyttet til henholdsvis Norge og Sverige og selv var jeg blitt uten jobb.

Det jeg egentlig ville var å finne meg nettvenner og det har jeg fått meg rikelig av her på DOL! :-)

Amiga betyr venninne på spansk! :-)

Det er et kallenavn som har fulgt meg siden jeg midt på 80-tallet så en scene fra Blake Edwards "The Party" med Peter Sellers i rollen som en "accident-prone" indisk skuespiller. Han blir innbudt i et kjendisparty og gjør umiddelbart sitt beste for å ramponere åstedet fullstendig (selvfølgelig helt uaktsomt - dette er slapstick på sitt beste!) Bl.a. altså denne scenen der han mater en undulat eller noe sånt..

Jeg hadde "birdie" som russenavn også, faktisk.

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00005JKH9/qid%3D1015324419/br%3D1-10/ref%3Dbr%5Flf%5Fd%5F10/103-0186446-4241477 (se anmeldelsene)

Annonse

Det er et kallenavn som har fulgt meg siden jeg midt på 80-tallet så en scene fra Blake Edwards "The Party" med Peter Sellers i rollen som en "accident-prone" indisk skuespiller. Han blir innbudt i et kjendisparty og gjør umiddelbart sitt beste for å ramponere åstedet fullstendig (selvfølgelig helt uaktsomt - dette er slapstick på sitt beste!) Bl.a. altså denne scenen der han mater en undulat eller noe sånt..

Jeg hadde "birdie" som russenavn også, faktisk.

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00005JKH9/qid%3D1015324419/br%3D1-10/ref%3Dbr%5Flf%5Fd%5F10/103-0186446-4241477 (se anmeldelsene)

Jeg hadde Kanarifugeln som russenavn. *s*

Da jeg begynnte her for over 3 år siden, grublet jeg på hvilket nick jeg skulle bruke, jeg var ganske deprimert for de to beste venninnene mine hadde nettopp flyttet til henholdsvis Norge og Sverige og selv var jeg blitt uten jobb.

Det jeg egentlig ville var å finne meg nettvenner og det har jeg fått meg rikelig av her på DOL! :-)

Amiga betyr venninne på spansk! :-)

Her har man alltid trodd du liker å spille :)

Annonse

Satt og tenkte for å finne på et nick. Det var et bilde av en blomst på et eller annet, og jeg synes daisy var et fint blomsternavn. Så det er altså ikke jeg som er forelsket i Donald...

Daisy er margeritt - ligner litt på prestekrage, men er myyyye finere. Den danske dronninga kalles jo Daisy blant venner - hun er døpt Margrethe.. See?

Har også alveører og ser visst ut som en alv :) Og er alver det kuleste folkeslaget!

Men når du er Alvinnen virker jeg litt mandig. Hm...

Jeg klarte å kappe av meg halve høyre-øret, så det er ganske spisst. Har hatt tre operasjoner for å få det til å se ut som det andre, men ser absolutt ingen forskjell.

Men det er slik jeg fikk mitt ene alve-øret :)

Denne har vi svart på flere ganger før, vi som har vært her en stund, men...:-) !

Jeg hadde opprinnelig tenkt å kalle meg det jeg heter, jeg. Rett og slett bruke fornavnet mitt. Men det gikk ikke gitt, noen hadde reservert det som nick. Så jeg satte sammen nicket mitt av forbokstavene i både fornavnet og etternavnet mitt, måtte jukse littegranne bare ved å flytte på en bokstav, for å få et nick som lot seg uttale. Så endte jeg altså opp med "molli".

Jeg har flere ganger hatt lyst til å begrave molli-nicket og finne meg noe nytt, mystisk og spennende nick. For molli høres litt...æh...budeie-aktig ut ! Men jeg har likevel endt opp med å beholde det jeg har, er liksom blitt familiær med det etterhvert, og det har vel mange andre her også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...