Gå til innhold

FU:hvordan kom du på det nick'et du har valgt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• molli

4

• Zarine

3

• birdie

3

• Amiga

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Det dukket opp som et av alternativene basert på mitt laaaange navn da jeg skulle lage en hotmail konto.

Dessverre valgte jeg ikke det alternativet da, men da jeg skulle velge et nick/brukernavn her kom jeg på det.

Jeg har også brukt det med hvor mange barn jeg har på andre nettsteder (fra jeg hadde 3 barn), men det ble så upraktisk til slutt. Måtte jo bytte hver gang det kom et nytt barn ;-)

Fordi Kanutten var opptatt. Jeg ble kalt Kanutten midt i tenåra fordi jeg sydde buksene mine av mors avlagte gardiner....

I studietiden ble jeg kalt både Lille sorte Sambo av en gruppe fordi jeg alltid gikk i sort og av en annen gruppe ble jeg kalt Lille My fordi jeg ofte hadde håret opp i en topp.

Forøvrig har jeg aldri vært liten....

Annonse

Nææ, det datt bære ned liksom. Åssa va det nån hærinne som syntes det hørtes førr jævlig ut:-) nanna derimot, meinte det hørtes ut som en kattonge, har to katter, så da blei det sånn!

Tenker alltid på deg som den "lille snille ulven" i Donald Duck jeg.... Søt og snill dagen lang :-)

Tenker alltid på deg som den "lille snille ulven" i Donald Duck jeg.... Søt og snill dagen lang :-)

Ja, sånn er det :-) Jeg bor forresten sammen med de tre små grisene! *S*

Minsten har lært seg tutt tutt, det betyr; Kutt ut! Jeg er såååå snill atte! *s*

Ulv I Faarikaal

Vi var på biltur i Tysklnad og tok opp en haiker som hadde kledd seg ut? som prest. Fyren var fullstendig skrullete, og han bråka så fært at vi kasta'n av. Kompisen som var blitt temmelig stressa, forsnakka seg og sa : for en fyr ! Snakk om Ulv i Fårikål ! (fåreklær skulle det være).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...