Edvarda Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Her går alt i 100. Pc`n var ikke ferdig, jeg er på butikken for tiden, mildt sagt kranglete hjemme, og jeg har fått ei kvise på rompa!! CD-romen,stasjonen eller hva det nå heter, kom visst i går, så i dag, i dag...Men om jeg får tid i kveld, les fri!! er et ubesvart spørsmål. Jada, jeg vet, det ER en måte å holde kontakten på, jeg tenker ennå på det! Er glad i deg uansett jeg:-) Ha ei fin helg om det ikke blir noe nytt fra meg her. Klæm 0 Siter
Wulfi Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Mornings. Der kan du se..... Butikker ER oppskrytt ! Håper du får maskina di i dag ,for jeg veit hvor dumt det er å værra uten :-/ Er foressten veldig stille her på DOL uten deg dah.....*snusf* *klem* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Bestikk de reparatørene med et eller annet, Eddi! Du finner nok på noe. *fnis* Jeg er omsider ved mine fulle fem igjen, ihvertfall ved den femmer'n jeg vanligvis pleier å være, he he. Sov mesteparten av ettermiddagen og kvelden i går, men nå er det meste gjort hva angår tannlegen. *puster igjen* Håper du får maskina i dag, da. Blir endel opptatt i helga, fotballcup og greier + dette minitreffet på lørdag. har sjekka ut menyen der; mye snadder! Måkke være så kranglete, da ombestemmer'n seg kanskje mht Phuket. La'n få lov til å skvise den rompekvisa, så blir'n nok blid igjen. ;-) Ha ei god helg du også! (sånn i tilfelle du ikke får maskina) Go'klemz til deg! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.