Gå til innhold

Tror du det blir rentekutt denne måneden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange lurer veldig nå.

Anonymkode: dbf63...09d

Fortsetter under...

Skrevet
Grendel skrev (23 timer siden):

Ja, men det gjelder en enkelt bank.

I artikkelen står det ganske klart at man ikke venter noe kutt i styringsrenten fra Norges Bank sin side.

Ja, er fullt klar over at dette gjelder meg/min bank og ikke generelt :) 

Skrevet

Har ingen tro på rentekutt nå. Sku jo vært rentekutt i høst, men renta forble på samme nivå. 

Annonse

AnonymBruker
Skrevet
20 minutes ago, aa-k-j said:

Har ingen tro på rentekutt nå. Sku jo vært rentekutt i høst, men renta forble på samme nivå. 

Har vært lovet rentekutt lenge?

Anonymkode: dbf63...09d

AnonymBruker
Skrevet

Får håpe de holder igjen til de er trygge.

Anonymkode: fe455...2c1

Skrevet

Jeg tviler på at det blir rentekutt nå, men utelukker det ikke.

Personlig mener jeg at Norges Bank er litt lite tilpasningsdyktig til ny input og forholder seg mest til slik de tidligere har tenkt. Jeg er alvorlig bekymret for hva rentekutt nå kan føre til, både mht. boligprisvekst, inflasjon, svekkelse av kronekursen og overoppheting av økonomien. Selv ville jeg nesten heller satt renten opp enn ned nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...