AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Mange lurer veldig nå. Anonymkode: dbf63...09d 0 Siter
Grendel Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Nei, jeg tror ikke det. https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2025/03/11/196073331/dnb-tror-norges-bank-lar-rentekutt-vente-til-september?nr=1 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Jeg har allerede blitt varslet kutt Handelsbanken setter ned renten: – Beslutningen ble tatt forrige uke – E24 Så får vi se hva som skjer ved neste sving 0 Siter
Grendel Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars morsan skrev (1 time siden): Jeg har allerede blitt varslet kutt Handelsbanken setter ned renten: – Beslutningen ble tatt forrige uke – E24 Så får vi se hva som skjer ved neste sving Ja, men det gjelder en enkelt bank. I artikkelen står det ganske klart at man ikke venter noe kutt i styringsrenten fra Norges Bank sin side. 0 Siter
morsan Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Grendel skrev (23 timer siden): Ja, men det gjelder en enkelt bank. I artikkelen står det ganske klart at man ikke venter noe kutt i styringsrenten fra Norges Bank sin side. Ja, er fullt klar over at dette gjelder meg/min bank og ikke generelt 1 Siter
aa-k-j Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Har ingen tro på rentekutt nå. Sku jo vært rentekutt i høst, men renta forble på samme nivå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars 20 minutes ago, aa-k-j said: Har ingen tro på rentekutt nå. Sku jo vært rentekutt i høst, men renta forble på samme nivå. Har vært lovet rentekutt lenge? Anonymkode: dbf63...09d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Får håpe de holder igjen til de er trygge. Anonymkode: fe455...2c1 0 Siter
ISW Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Jeg tviler på at det blir rentekutt nå, men utelukker det ikke. Personlig mener jeg at Norges Bank er litt lite tilpasningsdyktig til ny input og forholder seg mest til slik de tidligere har tenkt. Jeg er alvorlig bekymret for hva rentekutt nå kan føre til, både mht. boligprisvekst, inflasjon, svekkelse av kronekursen og overoppheting av økonomien. Selv ville jeg nesten heller satt renten opp enn ned nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.