Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvsagt har vi det!!

( Det var vel det du ville høre??)

Bortreist / dataproblemer??

:0D Gliset går helt rundt her!

Jepp, denne gamle skrothaugen streika for meg. Nå har sambo "setterert" som puddingungen sier ;0) Og jeg er tilbake med full kraft! AAAAHHHH...deilig..fornøyd fornøyd fornøyd!

Gjest retvizan

:0D Shank ju!

Sambis skred endelig til verket og reparerte elendigheta. Han gikk lei av at jeg stadig malte om stua i abstinenståke etter at pcn ble syk ;0)

Min var borte ei stund den også, etter at jeg var litt ukritisk med noe nedlasting. POFF - og der ble alt svart. Heldigvis har vi en til, men den er så gammal og treig at det tar nærmere ti min fra du logger på til sida kommer opp.

Annonse

Joda, har nok merka at du har vore vekke, men det er naturlegvis först når du seier det at eg blir det bevisst... Typisk nok, da!

Velkommen tilbake, da!

He he..takk!

Nå sitter jeg her og "skal bare" mens jeg grubler på hvilken ende av dagens gjøremål jeg skal begynne....;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...