Gå til innhold

FU: Hvor mye bruker dere på uteliv..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det var lett! Sånn ca. ingenting, tenker jeg.

Det hender at jeg kjøper meg noe å bite i når lillemann og jeg er på handletur, men det regner jeg ikke med, altså!

Ellers blir det lite av den slags utskeielser her i gården; gubben jobber og jobber og jobber, og jeg har ikke så lyst til å farte rundt uten ham. Venninner befinner seg 25 mil unna, og når jeg er der blir det gjerne hjemme-kvelder med sladder og fnising. Ok, da - legg på et par hundre i måneden (for dette er ikke hver måned) på vin og gode matvarer, så tenker jeg budsjettet er i boks.

Vi bruker ikke noe for tiden, det hender vi bestiller pizza eller Kinamat og får levert på døren, eller kjøper ferdiggrillet kylling med hvitløkspoteter. Men det blir mindre av det også nå, for nå er vi nede i 900€ pr. mnd. for å leve på til 5 stykker! *grøss*

Jeg tror jeg har brukt ca. 15 kr. på Cola light på bar i år!

Når det er venner/familie fra Norge her nede drar jeg selvfølgelig og besøker de, da spanderer de på meg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...