Gå til innhold

Hva tenker du om folk med tatoveringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drømmeautomat

Dette er litt som å spørre hva man tenker om folk med klær. Det er så mange som har tatoveringer, og så mange ulike tatoveringer og stiler, at det ikke går an å generalisere på denne måten, i hvert fall ikke for meg. Det fins "harry" tatoveringer og det fins svært stilfulle tatoveringer, det får meg uansett ikke til å tenke noe negativt om personen. 

påskelilje

Det jeg tenker, er at den personen hadde vært så mye finere uten tatovering.  Vet at det ikke er PK å si, men jeg tenker det nå nesten alltid.

Når det er sagt, så hender det at jeg ser tatoveringer som er fine, stilige, interessante, meningsfulle, og som kan forsterke et positivt inntrykk av en person. Jeg kjenner også mange nydelige mennesker som jeg er glad i, som har tatoveringer. Jeg er selvsagt glad i dem uansett, men tilbake til første avsnitt....

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Er de harry? Litt off?

Anonymkode: 02c4b...064

Tatoveringer er harry, men langt fra alle som har det er harry av den grunn. :) Jeg kjenner mange som har tatoveringer og de aller fleste er veldig ålreite altså.

Annonse

påskelilje
Drømmeautomat skrev (19 minutter siden):

Her er ytring av den Asle Toje som sikkert vil begesitre mange tatoveringsmotstandere: https://asletoje.no/pa-tide-a-erkjenne-at-norge-har-et-tatoveringsproblem/

Selv ser forfatteren ser akkurat så kul ut som man kan forvente.

standard_compressed_Asle_Toje._Foto_Heik

Haha! Ja, han fikk jo satt ord på det 😄😄😄

Drømmeautomat
påskelilje skrev (7 minutter siden):

Haha! Ja, han fikk jo satt ord på det 😄😄😄

Ja, jeg husker dette falt i smak hos mange da den ble publisert i 2018. Man bør likevel instendig spørre seg om dette er en mann man bør ta stilråd fra. 

Jeg har litt fordommer mot folk med veldig store og omfattende tatoveringer, f.eks. som dekker hele armen, som var så populært en tid, særlig i realityserier. Mindre tatoveringer synes jeg sjelden eller aldri tilfører noe positivt, men er nokså likegyldig til dem.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er de harry? Litt off?

Anonymkode: 02c4b...064

Jeg har to tatoveringer selv. Det er så forskjell på folk og forskjell på tatoveringer. Det kan være utrolig harry, og det kan være dritkult alt ettersom hva slags motiv det er og hvordan personen er.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dem har jo funnet ut at tatoveringer øker sjansen til å få kreft. Liker ikke tatoveringer.

Anonymkode: 44707...1b6

Noe av blekket som brukes kan øke kreftrisikoen. 

Annonse

Drømmeautomat skrev (45 minutter siden):

Ja, jeg husker dette falt i smak hos mange da den ble publisert i 2018. Man bør likevel instendig spørre seg om dette er en mann man bør ta stilråd fra. 

Fargevalget bikker mot klovn, men jeg tror det er veldig bevisst. Det er nok en måte å være rebell og konservativ på en gang. Lilla skjorte, røde briller, stripete slips.....Det er ikke en stil jeg vil ta etter, nei.

Elsker de. Har flere selv.

Nå velger jeg å reise før tatoveringer, ellers hadde jeg nok hatt enda flere. Jeg føler meg fin og pyntet når jeg kler av meg. 

Nå har vi forskjellig smak. Jeg synes dyreprint på klær er grusomt, men det betyr jo ikke jeg ser ned på mennesker som går i det.

Nå er det så vanlig at det er vel ingen som tenker stort over det lengre.

Men pga mennesker som dømmer, har jeg vanlig farget hår Nå som jeg er 50. Selv om jeg har lyst på regnbuefarget. Rett og slett fordi jeg ikke liker å bli glodd på.

Endret av Adeie

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...