Gå til innhold

Flystyrten var selvmord...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhhhh!! Jeg vil IKKE høre et ord om flystyrt, før etter at vi er kommet hjem igjen. (26 mai)Hører du!! Da kommer jeg å stjeler skoene på hesten din!!!

Jeg har nok sommerfugler i magen!

Skrevet

Det høres ikke usannsynlig ut, det.

Bare det at flyet fløy rett inn i midten av skyskraperen, og ikke sneiet borti- Hadde flygeren forsøkt å komme forbi høyblokka, hadde vel kræsjet skjedd mot den ene kanten.(?) Virker nokså suspekt at flyet braset rett inn i midten av bygningen, syns jeg. Så en slags impulsiv selvmordsgreie kan godt være tilfelle her.

Skrevet

Åhhhhh!! Jeg vil IKKE høre et ord om flystyrt, før etter at vi er kommet hjem igjen. (26 mai)Hører du!! Da kommer jeg å stjeler skoene på hesten din!!!

Jeg har nok sommerfugler i magen!

Min munn er lukket med syv segl....*mpfffpmppf* ;-)

Skrevet

Jeg tror ikke noe særlig på det. For det første sendte han ut nødrop før han styrtet, det er vel neppe normalt å gjøre det hvis man planlegger å drepe seg selv. For det andre sier øyevitner at flyet var i brann før det styrtet, noe som tyder på en teknisk/mekanisk feil. Og da har det heller ingenting å si at sønnen påstår faren ikke kunne gjøre feil, siden ingen kan gradere seg mot slike feil...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...