Wulfi Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=3&item=210184 I følge pilotens sønn ,så tok faren livet av seg.... 0 Siter
Lillelurven Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Åhhhhh!! Jeg vil IKKE høre et ord om flystyrt, før etter at vi er kommet hjem igjen. (26 mai)Hører du!! Da kommer jeg å stjeler skoene på hesten din!!! Jeg har nok sommerfugler i magen! 0 Siter
amber sun Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Det høres ikke usannsynlig ut, det. Bare det at flyet fløy rett inn i midten av skyskraperen, og ikke sneiet borti- Hadde flygeren forsøkt å komme forbi høyblokka, hadde vel kræsjet skjedd mot den ene kanten.(?) Virker nokså suspekt at flyet braset rett inn i midten av bygningen, syns jeg. Så en slags impulsiv selvmordsgreie kan godt være tilfelle her. 0 Siter
Wulfi Skrevet 19. april 2002 Forfatter Skrevet 19. april 2002 Åhhhhh!! Jeg vil IKKE høre et ord om flystyrt, før etter at vi er kommet hjem igjen. (26 mai)Hører du!! Da kommer jeg å stjeler skoene på hesten din!!! Jeg har nok sommerfugler i magen! Min munn er lukket med syv segl....*mpfffpmppf* ;-) 0 Siter
leila Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Jeg tror ikke noe særlig på det. For det første sendte han ut nødrop før han styrtet, det er vel neppe normalt å gjøre det hvis man planlegger å drepe seg selv. For det andre sier øyevitner at flyet var i brann før det styrtet, noe som tyder på en teknisk/mekanisk feil. Og da har det heller ingenting å si at sønnen påstår faren ikke kunne gjøre feil, siden ingen kan gradere seg mot slike feil... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.