Gå til innhold

En ny dag...med solskinn og sminke

Anbefalte innlegg

Hei Liza:-)

Hils til sønnen din og fortell ham at jeg synes han har skrevet en vakker tale. Jeg er sikker på at faren hans ville vært stolt og rørt over de gode ordene.

Jeg lurer litt på hvordan vanningen foregikk - og hvorfor du ikke likte den...

Av og til får man de rareste assosiasjoner - og når jeg leste innlegget ditt fikk jeg lyst til å foreslå at du og sønnen din tok dere en tur på rulleskøyter! Assosiasjonen kommer nok fra at min niese på 7 år i går tok sine første skritt på nyinnkjøpte rollerblades - og det var godt å se hvilken glede og frihetsfølelses det vakte i henne å oppleve å mestre de nye skøytene. Akkurat nå hadde jeg unt din sønn en sånn opplevelse - og jeg hadde und deg å se ham ha den!

Fortsetter under...

For en utrolig klok gutt du har. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si til deg. Jeg har lest mange av innleggene dine, og jeg kan ikke forestille meg hva du går igjennom nå. Det eneste jeg skjønner er at det må være fryktelig tøft og vanskelig. Jeg har ikke klart å svare på tidligere innlegg fordi jeg ikke vet hva jeg skal si. Talen sønnen din har skrevet var så nydelig at jeg kunne ikke la være å svare denne gangen. Utrolig at den er skrevet av en syvåring!

Du må være en flott mamma og en vis kvinne. Jeg ønsker dere alt godt. Sorgen vil etterhvert bli mindre skarp, slik at den blir lettere å bære med seg.

De kloke ordene din sønn skrev, traff "rett i"... Tenk at han har skjønt at han må vanne mamma'n sin!

*tørker tårer og smiler om hverandre*

Mange tanker og hilsner fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...