Gå til innhold

Mensen 27 februar , ikke fått mensen og sex med en venn!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han har egentlig vært min kosevenn ei stund og hatt et opphold på p-pillene. Jeg skal over på hormonspiral. 

Hadde meg med han 5 - 6mars og hadde mensen 27 28 og 29 , 30 ca. Jeg er 37 år og føler omtrent ikke jeg kan bli gravid. Dumt er dette. Men har disse dafene vært veldig irritabel, irriterer meg over ei kollega. Må være alene og er trøtt. Kan jo hende mensen kommer.. ta en test? 

Anonymkode: 9ceee...ea4

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han har egentlig vært min kosevenn ei stund og hatt et opphold på p-pillene. Jeg skal over på hormonspiral. 

Hadde meg med han 5 - 6mars og hadde mensen 27 28 og 29 , 30 ca. Jeg er 37 år og føler omtrent ikke jeg kan bli gravid. Dumt er dette. Men har disse dafene vært veldig irritabel, irriterer meg over ei kollega. Må være alene og er trøtt. Kan jo hende mensen kommer.. ta en test? 

Anonymkode: 9ceee...ea4

Avbrudd på hormonprevensjon, om enn så en eneste avglemt p-pille, kan gi eggløsning og graviditet om man har sex på riktig tidspunkt. Ta en test du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...