Gå til innhold

Har du fått skattemeldingen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida
Nicklusheletida skrev (21 timer siden):

Når jeg ser på lønnslippen min fra desember, så tjente jeg mer i 2024 enn i 2023, men betalte noe mindre i skatt. Da blir det nok noen tusenlapper i baksmell, siden det ble noen hundre i baksmell i fjor. 

Hurra, jeg gikk i null :) Men skal legge til reiseutgifter. 

Annonse

Annonse

Subkutant skrev (17 timer siden):

Hakke hørt om sparing, du xD

Sparer jeg. Men er begrenset hvor mye man trenger på en sparekonto.

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

4 turer i året er jaggu luksus

Anonymkode: 66c46...468

Det er det. Men jeg kjøper ikke de dyreste reisene. Og for min psykiske syke er det alfa omega å dra til sola.

Adeie skrev (1 time siden):

Sparer jeg. Men er begrenset hvor mye man trenger på en sparekonto.

Det er det. Men jeg kjøper ikke de dyreste reisene. Og for min psykiske syke er det alfa omega å dra til sola.

Subkutant skrev (11 minutter siden):

Er det? Ikke i mitt hode.

Jeg er litt enig med dere begge to, det er selvfølgelig kjekt å ha en god sum på konto i bakhånd, men samtidig skal man da sannelig ha glede av pengene sine også! Man hører jo ofte om eldre som ikke unner seg noe som helst og når de går bort så viser det seg at de har store formuer i banken! Hvilken glede har de av det da? 

Worriesome Plenty 2
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Jeg er litt enig med dere begge to, det er selvfølgelig kjekt å ha en god sum på konto i bakhånd, men samtidig skal man da sannelig ha glede av pengene sine også! Man hører jo ofte om eldre som ikke unner seg noe som helst og når de går bort så viser det seg at de har store formuer i banken! Hvilken glede har de av det da? 

Noen finner glede i å være nøysomme også. IKKE at jeg er en av dem🤓

Worriesome Plenty 2 skrev (2 minutter siden):

Noen finner glede i å være nøysomme også. IKKE at jeg er en av dem🤓

Joda, men det kan jo slå for langt den veien. Hva skal man med millioner på bok om man ikke kan unne seg noe, men går i utslitte klær, spiser dårlig mat og nekter å bruke penger på noe som helst? 

Subkutant skrev (22 minutter siden):

Er det? Ikke i mitt hode.

Hva skal jeg med mer enn ett par hundre tusen på bok? Jeg lever nå, så lenge jeg har nok til en fin begravelse på konto, så lever jeg det livet jeg ønsker. Eier egen bolig nesten uten gjeld.

At noen mennesker blir glad i å eie penger er helt greit, jeg blir glad av sol på varme, og bruker da mine penger til det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...