Gjest Kengun Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Hva menes med "Windows GUI" ? GUI, hva er det? 0 Siter
Simen Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 GUI: Graphical User Interface. Eller grafisk brukergrensesnitt på norsk. 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 GUI: Graphical User Interface. Eller grafisk brukergrensesnitt på norsk. Hmm, har jeg det da? Jeg har Win98. 0 Siter
citoyen Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Hmm, har jeg det da? Jeg har Win98. Alle versjoner av Windows er GUI. Grafisk brukergrensesnitt er det motsatte av tekstbasert - DOS er tekstbasert, der du skriver inn alt du gjør. I Windows kan du klikke på ikoner og menyer. Derfor er det grafisk. 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Alle versjoner av Windows er GUI. Grafisk brukergrensesnitt er det motsatte av tekstbasert - DOS er tekstbasert, der du skriver inn alt du gjør. I Windows kan du klikke på ikoner og menyer. Derfor er det grafisk. Så fint da :-) - Takk for svarene og god helg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.