Gå til innhold

Er jødedo mer vanlig enn loffen?

Anbefalte innlegg

Gjest Raglan

Jeg har mobil med "ordliste" når jeg skriver sms, det vil si at jeg kan trykke på de riktige tastene til et ord, og så skal mobilen selv få frem det mest sannsynlige ordet. Eks. "øl" og "ok" er på de samme tastene, nemlig 6 og 5...og da er det "øl" som skrives når jeg vil svare noen kort med kun et "OK"! hehe, og så ser jeg ikke alltid at det har blitt feil, og så har meldingen blitt sendt slik.

Så GODTERI blir HOFTEPI, karameller blir japaneller.....og det er det som er så rart, -at mobilen anbefaler ord som ikke betyr noe som helst! hehe

Yngste datteren min heter SAMERÅ :-)

Og Malin blir Målin

Fortsetter under...

Skulle en gang skrive bursdagsgave på mobilen. Får da opp alternativene "bursdagriate" og "bursdagribud". Lurer fortsatt på hva det er for noe.. Sjokoladekake blir av en eller annen grunn "sjokoladelale".

Lurer litt på hvem som har lagd ordboka på mobilen min, jeg...

Jes. Til jul skulle jeg sende en pepperkakeoppskrift til en venninde. Lettere sakt enn gjort...

Represaler: mel, mekli, maur, melk, sirup, sukker, høgdear, margarin.

Glasur: melp, eggetive, eddik. Helbimrkber til vinduer og mon stor til pynt.

God fornøyelse....

Jes. Til jul skulle jeg sende en pepperkakeoppskrift til en venninde. Lettere sakt enn gjort...

God fornøyelse....

*LOL*

Den gleder jeg meg til å prøve...

Annonse

Jeg har mobil med "ordliste" når jeg skriver sms, det vil si at jeg kan trykke på de riktige tastene til et ord, og så skal mobilen selv få frem det mest sannsynlige ordet. Eks. "øl" og "ok" er på de samme tastene, nemlig 6 og 5...og da er det "øl" som skrives når jeg vil svare noen kort med kun et "OK"! hehe, og så ser jeg ikke alltid at det har blitt feil, og så har meldingen blitt sendt slik.

Så GODTERI blir HOFTEPI, karameller blir japaneller.....og det er det som er så rart, -at mobilen anbefaler ord som ikke betyr noe som helst! hehe

Yngste datteren min heter SAMERÅ :-)

Herregud som jeg lurte på hva det betydde! Hehe....

God fornøyelse....

God fornøyelse....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...