AnonymBruker Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Trenger bare litt tips 😊 er jo fort at menn vil EN ting. Vi møttes på gåtur første gang for einuke siden, kjempe koselig og han virket ganske interessert. Han ville omtrent ikke gå fra meg og ga meg to klemmer. Han ba meg med hjem nå til helgen på vin. Syntes det er koseligere hjemme og lettere å bli kjent hjemme enn ute på byen. Jeg byrde avstå sex, men er det målet hans tror dere ? Jeg er 34 og opplever menn ofte vil den ene tingen. Han er utrolig kjekk, så jeg vil nok være ganske fristet til å kysse han. Tror det skjer også. Anonymkode: f54ac...e05 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/491290-skal-hjem-%C3%A5-drikke-vin-med-en-date-hvordan-forholde-meg-til-han/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger bare litt tips 😊 er jo fort at menn vil EN ting. Vi møttes på gåtur første gang for einuke siden, kjempe koselig og han virket ganske interessert. Han ville omtrent ikke gå fra meg og ga meg to klemmer. Han ba meg med hjem nå til helgen på vin. Syntes det er koseligere hjemme og lettere å bli kjent hjemme enn ute på byen. Jeg byrde avstå sex, men er det målet hans tror dere ? Jeg er 34 og opplever menn ofte vil den ene tingen. Han er utrolig kjekk, så jeg vil nok være ganske fristet til å kysse han. Tror det skjer også. Anonymkode: f54ac...e05 Det er jo helt opp til deg hva du vil da. Hvis det er greit for deg å ha sex nå så er det bare å bli med på leken om han gir uttrykk for at han vil det, er du ikke interessert så avviser du bare høflig med at du synes det er litt tidlig ennå. Takler han ikke det, så vel... Kos deg - forhåpentligvis blir det en koselig date! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/491290-skal-hjem-%C3%A5-drikke-vin-med-en-date-hvordan-forholde-meg-til-han/#findComment-4366055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Lillemus skrev (1 time siden): Det er jo helt opp til deg hva du vil da. Hvis det er greit for deg å ha sex nå så er det bare å bli med på leken om han gir uttrykk for at han vil det, er du ikke interessert så avviser du bare høflig med at du synes det er litt tidlig ennå. Takler han ikke det, så vel... Kos deg - forhåpentligvis blir det en koselig date! Ja tror det blir koselig. Har god følelse på han. Han sier han gleder seg, og da vi gikk tur var han veldig til å bare ville bli værende. Men så er det jo om han bare vil ha seg, så pigge. Det er litt det jeg er redd for, men ser absolutt ikke bort ifra at det kan bli litt kos☺️ Anonymkode: f54ac...e05 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/491290-skal-hjem-%C3%A5-drikke-vin-med-en-date-hvordan-forholde-meg-til-han/#findComment-4366066 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.