Gå til innhold

Makulering av papirer

Anbefalte innlegg

Har en del permer hjemme med papirer av div art. Alt fra gamle kvitteringer til kontakt med nav, barnevern, osv. Nå vil jeg bli kvitt alt dette da jeg ikke har bruk for å ha det lagret lenger. Hvor går jeg hen for å få makulert alt dette? 

Anonymkode: fd9bc...8af

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/491303-makulering-av-papirer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 19.00):

Tror ikke det finnes noen steder som makulerer det for deg? Så du må nok enten kjøpe en makuleringsmaskin selv eller hvis du har vedovn kan du alltids brenne det opp?

Anonymkode: 8bdf4...f04

Ekspander  

Ok thanks

AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 18.59):

Har en del permer hjemme med papirer av div art. Alt fra gamle kvitteringer til kontakt med nav, barnevern, osv. Nå vil jeg bli kvitt alt dette da jeg ikke har bruk for å ha det lagret lenger. Hvor går jeg hen for å få makulert alt dette? 

Ekspander  

Jeg har benyttet firmaet Loomis. Ring dem så får du en stor papirpose som de henter etter avtale. Flott service, og billig var det også! Anbefales👍

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...