Gå til innhold

Overtenkers dilemma samtale

Anbefalte innlegg

Jeg jobber på et parfymeri. Jeg hadde satt døra opp for å lufte etter noen som hadde vært å sprayet mye parfyme.Helt grusomt av og til.

Jeg var alene på jobb og jeg hadde en samtale med en som er veldig interessert i meg. Jeg har samboer og redd for å si noe feil. 
Jeg er nå redd for at noen skal ha kommet i parfymeriet uten at jeg har hørt(døralarmen vår fungerer ikke)og overhørt samtalen. Denne kan isåfall ha blitt tolket feil av den som eventuelt hørte dette eller hørt noe som kun var ment mellom oss, og jeg er redd det er noen jeg kjenner.
Tenker veldig på det og føler det ble helt feil. Føler det var litt over streken å ha den samtalen der. (Ps.er ikke utro, men gikk litt over streken med noen ord føler jeg).

Hva hadde dere gjort?Er jo ikke sikkert noen hørte noe, jeg vet jo ikke….

Anonymkode: ac87a...27b

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/491327-overtenkers-dilemma-samtale/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare meg altså…men det var en intim samtale..blir så flau🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Så lærte du kanskje noe: Å ikke ha intime samtaler med andre enn din samboer. 

Anonymkode: 03d36...d01

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå var ikke jeg pådriveren her da, men hva svarer man liksom🤦🏼‍♀️Ikke alle som gir seg like fort

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tro meg, jeg har lært!

Jeg er så flau og uvel av dette.Tenker konstant på det.Vet ikke hvordan jeg skal la det ligge…

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg er nå redd for at noen skal ha kommet i parfymeriet uten at jeg har hørt (døralarmen vår fungerer ikke) og overhørt samtalen. Denne kan isåfall ha blitt tolket feil av den som eventuelt hørte dette eller hørt noe som kun var ment mellom oss, og jeg er redd det er noen jeg kjenner.

Noen du kjenner, som derfor kunne feiltolke samtalen (der har vi allerede eliminert de aller fleste) skulle ha kommet inn uten å bli hørt eller sett, overhørt samtalen (dvs. ikke hatt noe i ørene, slik "alle" har for tiden) og listet seg ut igjen? 

Så mange tilfeldigheter finnes ikke. En som kjenner deg, ville kanskje gått mot disken eller hvor du nå oppholdt deg, for å se om du var på jobb? 

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg har samboer og redd for å si noe feil. 

Da var samtalen sannsynligvis ikke så "farlig" uansett? Det er lov å snakke fortrolig med andre selv om man har samboer. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...