Gå til innhold

Kan det endelig tyde på at han er den rette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

🥰 Skulle slette tinder men fant ikke ut av hvor jeg skulle gå, så ble til at jeg hadde det videre. Har hatt litt uhell i kjærligheten, blitt lovebombet av min forrige kjæreste. Samme kveld da jeg skulle slette tinder (var så frustrert, vsr ikke helt over eksen) så dukket det opp en litt for kjekk fyr. Alt klaffet så fint og vi møttes 3 dager etter... Vi gikk tur og avtalte vinkveld hjemme hos han som vi igår da hadde. Jeg sov der og vi rotet. 

Idag er han like på og vi skal møtes imorgen. Er bare så redd for å bli såret igjen. Virker det lovende eller kan det også være at han vil ha meg for sex og kos? 

Han skrev han gledet seg til imorgen. 

Er så mye som stemmer mellom oss, vi har like syn på livet . Skulle nesten tro at dette var min meant to be, siden han dukket opp idet jeg skulle slette tinder. Nå har jeg glemt eksen og kunne rett og slett ikke brydd meg mindre. 

Jeg er 36 og han 40. 

Anonymkode: daa6b...87e

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (32 minutter siden):

Kan godt hende dere er rett for hverandre. Det må du nesten utforske selv. :)

Tenker at siden vi nå allerede har hatt sex og "løpet er kjørt" så vil det jo gjenstå nå å se om han fortsatt er like interessert. Det virker sånn. Håper vi er ment for hverandre. 

Har vi ikke en eller flere meant to be? 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tenker at siden vi nå allerede har hatt sex og "løpet er kjørt" så vil det jo gjenstå nå å se om han fortsatt er like interessert. Det virker sånn. Håper vi er ment for hverandre. 

Har vi ikke en eller flere meant to be? 

Minner meg om meg selv da jeg møtte mannen min. :) Jeg hadde akkurat bestemt meg for å legge dating på hylla for en stund etter noen mislykkede dater, men skulle bare svare på en mail som hadde kommet noen dager tidligere fra en heste-kar. Det kunne jo være koselig å skravle litt om hest, tenkte jeg, men ellers skulle jeg konsentrere meg bare om ungene og meg selv den sommeren, dette var i april 2005.

Nå har vi strakt vært i lag i 20 år. :) Det føles som om det var i fjor vår, så ikke vet jeg hvor alle disse årene har blitt av! Han er definitivt min "meant to be"! ❤️ Lykke til med kjærligheten!

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Minner meg om meg selv da jeg møtte mannen min. :) Jeg hadde akkurat bestemt meg for å legge dating på hylla for en stund etter noen mislykkede dater, men skulle bare svare på en mail som hadde kommet noen dager tidligere fra en heste-kar. Det kunne jo være koselig å skravle litt om hest, tenkte jeg, men ellers skulle jeg konsentrere meg bare om ungene og meg selv den sommeren, dette var i april 2005.

Nå har vi strakt vært i lag i 20 år. :) Det føles som om det var i fjor vår, så ikke vet jeg hvor alle disse årene har blitt av! Han er definitivt min "meant to be"! ❤️ Lykke til med kjærligheten!

Så nydelig å høre! 🥰 har ventet på det samme, så håper det skjer denne gang. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...