AnonymBruker Skrevet 5. april 2025 Skrevet 5. april 2025 Han vet når jeg har vært ute, når jeg ikke kommer hjem og at jeg er på tinder igjen. Han er selv ikke på tinder men redd om ham kan se hva jeg skriver på tlf? Vi holt på en periode. Vært litt av og på... hatt en lengre periode der vi har ligget sammen. For to sommer siden så visste hanat jeg hadde mannlig besøk og ble kjempe sur. Ikveld ringer han hele tiden og jeg har skrevet at jeg ikke orker å prate. Hva om han ser alt jeg gjør ? Anonymkode: 88952...bd4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. april 2025 Skrevet 5. april 2025 Fælt å mange fjortisinnlegg det har blitt her i det siste da. Åpent forum er ikke en sex og samliv side Anonymkode: d9158...89e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. april 2025 Skrevet 5. april 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han vet når jeg har vært ute, når jeg ikke kommer hjem og at jeg er på tinder igjen. Han er selv ikke på tinder men redd om ham kan se hva jeg skriver på tlf? Vi holt på en periode. Vært litt av og på... hatt en lengre periode der vi har ligget sammen. For to sommer siden så visste hanat jeg hadde mannlig besøk og ble kjempe sur. Ikveld ringer han hele tiden og jeg har skrevet at jeg ikke orker å prate. Hva om han ser alt jeg gjør ? Anonymkode: 88952...bd4 Jeg har og opplev det, men på en annen måte. Anonymkode: 708c5...006 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.