Gå til innhold

Slutt mellom Dündar og Anne-Ma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Thebutterfly
Lillemus skrev (På 9.4.2025 den 12.55):

Enig med deg - at det varte såpass lenge skyldes nok at det tok tid før de fikk sitt endelige avslag fra UDI. De var jo ikke fysisk sammen så mye, bortsett fra den siste tiden hvor hun bodde i Tyrkia en stund.

Det kan være en mulighet. Hvis det var han som gjorde det slutt, da er sannsynligheten tilstede for at han kun var interessert i opphold i Norge. Hun var mye eldre enn han. Hva skal han med en så mye eldre dame? 

Endret av Thebutterfly
Thebutterfly skrev (2 minutter siden):

Det er godt mulig. Hvis det var han som gjorde det slutt, så ville nok han ikke mer da han ikke fikk opphold i Norge. 

Han endret oppførsel etter det, ifølge Annema, han sa hun måtte ta seg sammen da hun var syk.

Thebutterfly
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Han endret oppførsel etter det, ifølge Annema, han sa hun måtte ta seg sammen da hun var syk.

Hvis det hun sier er sant er det bra at det ble slutt. Da er ikke han noe ekteskapsmateriale for henne. Da kan det ikke ha vært sann kjærlighet. Kjærlighet gjør blind iblant. 

Endret av Thebutterfly
påskelilje skrev (På 6.4.2025 den 20.48):

Å.

Har gått glipp av noe... eller kanskje ikke 🤪

Du er ikke alene, jeg bor også ofte under en stein når det kommer til å ha hørt om sånne kjendiser som bare har vært på TV uten å ha  noe talent eller noen årsak utenom higen etter oppmerksomhet 🤭

Kayia skrev (3 timer siden):

Du er ikke alene, jeg bor også ofte under en stein når det kommer til å ha hørt om sånne kjendiser som bare har vært på TV uten å ha  noe talent eller noen årsak utenom higen etter oppmerksomhet 🤭

Tror ikke jeg har sett henne på TV, men vet på forunderlig vis en hel del om henne/dem likevel. Man må jo nærmest leve under en stein for å unngå det.

(ok jeg er litt nysgjerrig og, da)

Annonse

påskelilje
Kayia skrev (4 timer siden):

Jeg får jo vite om noen av disse kjendisene gjennom døtrene mine, som følger litt med, men det er nok helst yngre influensere de følger med på.

påskelilje
Ekstra skrev (48 minutter siden):

Tror ikke jeg har sett henne på TV, men vet på forunderlig vis en hel del om henne/dem likevel. Man må jo nærmest leve under en stein for å unngå det.

(ok jeg er litt nysgjerrig og, da)

*stolt over å leve under en stein* 😁

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...