AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april Skal ikke gå inn på akkurat hva som ble sagt, men jeg hadde en fortrolig samtale med en kollega. Nå er jeg redd noen(spesiel klienter)kan ha hørt hva som ble sagt og at jeg fremsto som uproff…(jeg som virkelig tar jobben seriøst!) Jeg vet man snubler i livet, men fader altså. Hva tenker dere?Hva ville dere gjort i min situasjon?Kan nok egentlig ikke gjøre så voldsomt mye med det, men skamfull er jeg. Sitter liksom i «gyngestolen»å vugger frem og tilbake på tankene. Anonymkode: c0c8c...39e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april Er du den samme som grublet masse over hva en mulig kunde overhørte da du var på jobb? Dette er jo en nærmest identisk situasjon. Du må roe ned litt. Går du til behandling? Får du hjelp for dette? Du må slutte å søke bekreftelse på nett, det bare mater og bekrefter angsten din. Og som du ser så varer den bekreftelsen svært kort før du havner i en ny situasjon hvor du må ha ny bekreftelse. Du kan ikke holde på sånn. Anonymkode: af013...a34 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du den samme som grublet masse over hva en mulig kunde overhørte da du var på jobb? Dette er jo en nærmest identisk situasjon. Du må roe ned litt. Går du til behandling? Får du hjelp for dette? Du må slutte å søke bekreftelse på nett, det bare mater og bekrefter angsten din. Og som du ser så varer den bekreftelsen svært kort før du havner i en ny situasjon hvor du må ha ny bekreftelse. Du kan ikke holde på sånn. Anonymkode: af013...a34 Hva, nei?Dette hendte i går på jobb.Jeg og en kollega som er bestevenninnen min hadde en samtale. Behandling har jeg fått for diverse😅 Anonymkode: c0c8c...39e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Paranoid? Anonymkode: bb499...cec Nei? Anonymkode: c0c8c...39e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april Du får da ikke gjort noe med denne situasjonen, så da lar man det ligge. Lage problemer som ikke kan fikses er ikke vits. Anonymkode: 9e879...415 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.