Gå til innhold

Mulig jeg har dummet meg ut….

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke gå inn på akkurat hva som ble sagt, men jeg hadde en fortrolig samtale med en kollega.
Nå er jeg redd noen(spesiel klienter)kan ha hørt hva som ble sagt og at jeg fremsto som uproff…(jeg som virkelig tar jobben seriøst!)

Jeg vet man snubler i livet, men fader altså.

Hva tenker dere?Hva ville dere gjort i min situasjon?Kan nok egentlig ikke gjøre så voldsomt mye med det, men skamfull er jeg. Sitter liksom i «gyngestolen»å vugger frem og tilbake på tankene.

Anonymkode: c0c8c...39e

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet

Er du den samme som grublet masse over hva en mulig kunde overhørte da du var på jobb?

Dette er jo en nærmest identisk situasjon. Du må roe ned litt. 

Går du til behandling? Får du hjelp for dette? 

Du må slutte å søke bekreftelse på nett, det bare mater og bekrefter angsten din. Og som du ser så varer den bekreftelsen svært kort før du havner i en ny situasjon hvor du må ha ny bekreftelse. Du kan ikke holde på sånn.

Anonymkode: af013...a34

AnonymBruker
Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 5.37):

Er du den samme som grublet masse over hva en mulig kunde overhørte da du var på jobb?

Dette er jo en nærmest identisk situasjon. Du må roe ned litt. 

Går du til behandling? Får du hjelp for dette? 

Du må slutte å søke bekreftelse på nett, det bare mater og bekrefter angsten din. Og som du ser så varer den bekreftelsen svært kort før du havner i en ny situasjon hvor du må ha ny bekreftelse. Du kan ikke holde på sånn.

Anonymkode: af013...a34

Ekspander  

Hva, nei?Dette hendte i går på jobb.Jeg og en kollega som er bestevenninnen min hadde en samtale. Behandling har jeg fått for diverse😅

AnonymBruker
Skrevet

Paranoid?

Anonymkode: bb499...cec

AnonymBruker
Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 6.30):

Paranoid?

Anonymkode: bb499...cec

Ekspander  

Nei?

AnonymBruker
Skrevet

Du får da ikke gjort noe med denne situasjonen, så da lar man det ligge. Lage problemer som ikke kan fikses er ikke vits.

Anonymkode: 9e879...415

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...