Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

På grunn av avstivet ankel må jeg søke til nav om støtte til tilpassede sko. 

Jeg har googlet meg fram til at slike sko med buede/rullende såler. Har også lest av en får dekket ett par i året. Det var litt labert. 

Men til det jeg lurer på, når den ene skoen må ha buesko så må jeg vel bruke samme sko til den friske? Eller lager de skoene også er det normal såle på den friske foten? 

Er det noen her som har prøvd slike sko? 

Ja og om jeg egentlig bare burde søke om spesielle sko nå, slik at når jeg begynner å gå igjen så er det ikke sånn veldig lenge til jeg får skoene. 

Endret av Glitter

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke svar på de andre spørsmålene dine, men om det er lang behandlingstid kan det nok sikkert være lurt å søke nå eller i alle fall sjekke det opp med noen som vet når du bør søke for å få skoene til du trenger de.

Anonymkode: a966e...9d4

emilie321
Skrevet
  Glitter skrev (På 9.4.2025 den 17.24):

På grunn av avstivet ankel må jeg søke til nav om støtte til tilpassede sko. 

Jeg har googlet meg fram til at slike sko med buede/rullende såler. Har også lest av en får dekket ett par i året. Det var litt labert. 

Men til det jeg lurer på, når den ene skoen må ha buesko så må jeg vel bruke samme sko til den friske? Eller lager de skoene også er det normal såle på den friske foten? 

Er det noen her som har prøvd slike sko? 

Ja og om jeg egentlig bare burde søke om spesielle sko nå, slik at når jeg begynner å gå igjen så er det ikke sånn veldig lenge til jeg får skoene. 

Ekspander  

Er det ikke ortopeden som søker for deg?   Ortoped måtte søke for meg første gangen og nå hvert 10år. Søkte i høst og da var det 6 måneder behandlingstid. Kan jo være kortere der du bor.

Skrevet
  emilie321 skrev (På 9.4.2025 den 18.29):

Er det ikke ortopeden som søker for deg?   Ortoped måtte søke for meg første gangen og nå hvert 10år. Søkte i høst og da var det 6 måneder behandlingstid. Kan jo være kortere der du bor.

Ekspander  

Åja det visste jeg ikke. Får høre med han. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...