Glitter Skrevet 9. april Skrevet 9. april (endret) På grunn av avstivet ankel må jeg søke til nav om støtte til tilpassede sko. Jeg har googlet meg fram til at slike sko med buede/rullende såler. Har også lest av en får dekket ett par i året. Det var litt labert. Men til det jeg lurer på, når den ene skoen må ha buesko så må jeg vel bruke samme sko til den friske? Eller lager de skoene også er det normal såle på den friske foten? Er det noen her som har prøvd slike sko? Ja og om jeg egentlig bare burde søke om spesielle sko nå, slik at når jeg begynner å gå igjen så er det ikke sånn veldig lenge til jeg får skoene. Endret 9. april av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april Skrevet 9. april Jeg har ikke svar på de andre spørsmålene dine, men om det er lang behandlingstid kan det nok sikkert være lurt å søke nå eller i alle fall sjekke det opp med noen som vet når du bør søke for å få skoene til du trenger de. Anonymkode: a966e...9d4 0 Siter
emilie321 Skrevet 9. april Skrevet 9. april Glitter skrev (1 time siden): På grunn av avstivet ankel må jeg søke til nav om støtte til tilpassede sko. Jeg har googlet meg fram til at slike sko med buede/rullende såler. Har også lest av en får dekket ett par i året. Det var litt labert. Men til det jeg lurer på, når den ene skoen må ha buesko så må jeg vel bruke samme sko til den friske? Eller lager de skoene også er det normal såle på den friske foten? Er det noen her som har prøvd slike sko? Ja og om jeg egentlig bare burde søke om spesielle sko nå, slik at når jeg begynner å gå igjen så er det ikke sånn veldig lenge til jeg får skoene. Er det ikke ortopeden som søker for deg? Ortoped måtte søke for meg første gangen og nå hvert 10år. Søkte i høst og da var det 6 måneder behandlingstid. Kan jo være kortere der du bor. 0 Siter
Glitter Skrevet 9. april Forfatter Skrevet 9. april emilie321 skrev (12 minutter siden): Er det ikke ortopeden som søker for deg? Ortoped måtte søke for meg første gangen og nå hvert 10år. Søkte i høst og da var det 6 måneder behandlingstid. Kan jo være kortere der du bor. Åja det visste jeg ikke. Får høre med han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.