Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres det lovende ut med noen man skal treffe? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er overskriften på innlegget noe som du har mottatt i en melding, og som du spør om betydningen av?

Det høres jo ut som en helt vanlig bekreftelse på en avtale, men "satser på" ser ut til å vise til et visst forbehold, enten det har vært kommunisert noe om det på forhånd, eller det er en talemåte for "dersom jeg ikke har fått en rullestein i hodet før det og derfor blir forhindret"

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg sier sånt ofte. Jeg går bare ut fra at folk ikke holder avtaler alltid. Noe kan skje som hindrer dem, og jammen gjør det det ofte. I alle fall gjør det det med min venninne. Det er ikke det at hun ikke er grei, men en avtale kan man aldri ta for spikret med mindre den gjøres veldig kort tid i forveien. Til og med fra en dag til den neste kan det endre seg. Men det har nok med hennes psykiske helse å gjøre. Jeg har i grunnen forståelse for det. Jeg har ofte behov for å avlyse ting jeg har sagt ja til, men forskjellen er at jeg ikke gjør det fordi jeg ikke makter det. Så jeg lager heller svært sjeldent avtaler, så slipper vi å "satse på at vi ses tirsdag".... 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...