Gå til innhold

Medisiner på resept- ventet I 10 dager uten levering

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bestilte reseptbelagte medisiner på nett for 10 dager siden, men har fortsatt ikke mottatt dem. Ifølge sporingen hos Posten ble pakken sendt ut for levering fra byen jeg bor i til en lokal butikk i nærheten allerede tirsdag formiddag. Forventet levering var samme dag, men nå er det lørdag, og pakken har fortsatt ikke kommet frem.

Jeg prøvde å kontakte Posten via nettsidene deres, men de har stengt kundeservice i helgen. Det virker derfor lite sannsynlig at noe skjer før mandag.

Jeg begynner nå å gå tom for medisinen, og det haster, siden det er viktig for behandlingen min at jeg tar den regelmessig. Det finnes en fysisk apotekbutikk med samme navn som nettapoteket, men den ligger ca. 50 minutter unna med buss.

Er det mulig å få hentet ut medisinen der i stedet? Eller bør jeg vente noen dager til og håpe at Posten leverer? Hvor vanlig er det at det tar så lang tid fra utkjøring til faktisk levering?

Takknemlig for råd!

Anonymkode: 2bbd0...ec0

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bestilte reseptbelagte medisiner på nett for 10 dager siden, men har fortsatt ikke mottatt dem. Ifølge sporingen hos Posten ble pakken sendt ut for levering fra byen jeg bor i til en lokal butikk i nærheten allerede tirsdag formiddag. Forventet levering var samme dag, men nå er det lørdag, og pakken har fortsatt ikke kommet frem.

Jeg prøvde å kontakte Posten via nettsidene deres, men de har stengt kundeservice i helgen. Det virker derfor lite sannsynlig at noe skjer før mandag.

Jeg begynner nå å gå tom for medisinen, og det haster, siden det er viktig for behandlingen min at jeg tar den regelmessig. Det finnes en fysisk apotekbutikk med samme navn som nettapoteket, men den ligger ca. 50 minutter unna med buss.

Er det mulig å få hentet ut medisinen der i stedet? Eller bør jeg vente noen dager til og håpe at Posten leverer? Hvor vanlig er det at det tar så lang tid fra utkjøring til faktisk levering?

Takknemlig for råd!

Anonymkode: 2bbd0...ec0

Hvor mange dager er det til du må ha pakken for å ikke gå tom? Du kan evt. ringe nettapoteket og høre hva du kan gjøre om pakken ikke ankommer på mandag. Jeg har opplevd noen ganger at det tar urimelig mange dager før pakken kommer til utleveringsstedet, så helt uvanlig er det ikke. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...