Gå til innhold

Hva er meningen med livet (for deg)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Den egentlige meningen med livet er å bli frelst. Vi er her bare på gjennomreise. Det virkelige livet begynner etter døden når evigheten kommer. Det er meningen at vi skal finne Jesus og bli frelst før den tid,mens vi er her.

Anonymkode: fcbd6...3ca

stjernestøv
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den egentlige meningen med livet er å bli frelst. Vi er her bare på gjennomreise. Det virkelige livet begynner etter døden når evigheten kommer. Det er meningen at vi skal finne Jesus og bli frelst før den tid,mens vi er her.

Ved å gi 10 % av alt man selger eller eier til visjon norge? 

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ved å gi 10 % av alt man selger eller eier til visjon norge? 

Nei absolutt ikke. Den hele og store meningen med livet her på jorden er evigheten etterpå. Vi er evige skapninger og kan være med på å bestemme hvor evigheten skal tilbringes. 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei absolutt ikke. Den hele og store meningen med livet her på jorden er evigheten etterpå. Vi er evige skapninger og kan være med på å bestemme hvor evigheten skal tilbringes. 

Jo, hm. 

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Mitt liv har vært en kamp, ikke F om jeg skal tro på etterlivet. Jeg lever nå.

Jeg er snill og grei mens jeg lever, tror man selv et svaret for egen lykke. Lene seg på en tro fører ikke til mye lykke, men man slipper ansvaret.

Endret av Adeie
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det ikke trist å leve for hva som skal bli etter man dør? Jeg lever for livet jeg lever.

Endret av Adeie

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvordan gjør du det? Jeg prøver på det samme og skulle gjerne hatt litt tips.

Anonymkode: 9ceee...c49

Først må du finne ut hvem og hvordan du vil være. Det er et verdispørsmål. Så må man hver dag prøve å leve etter de verdiene i alle situasjoner. 

nachnoo skrev (22 minutter siden):

Først må du finne ut hvem og hvordan du vil være. Det er et verdispørsmål. Så må man hver dag prøve å leve etter de verdiene i alle situasjoner. 

Takk! Jeg skal forsøke reflektere over dette :) 

Anonymkode: 9ceee...c49

nachnoo skrev (29 minutter siden):

Du er ikke på spekteret tydeligvis. Mer fake skal man lete lenge etter. "jeg vil være slik så da må jeg gjøre dette for å være sånn"

Anonymkode: 4cf1b...a42

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...